MuscleMeat

x aantal keer INSULINE per dag.

Ano_1992_73

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
118
Lengte
1m78
Massa
110kg
Vetpercentage
12%
Hallo jongens ,
Ik ben nu 3 dagen bezig met insuline.
Het gaat me goed af. Ik heb nog geen sides kunnen ondervinden wat ik eigenlijk ook raar vind.
Ik zit nu op 10 iu. Ik eet een normale maaltijd + 10 tot 20 gram dextrose onmiddelijk na mijn inject.
Is de slin wel real ? Of hangt dit echt af van persoon tot persoon. Ook ben ik plots 0.5 kilo kwijt op die 3 dagen. Dit kan ook gewoon een schommeling zijn maar normaal gesproken heb ik hier in een kuur nooit last van..

Nu als de slin real is denk ik er over om deze minimum 3x tot 6x per dag te gaan zetten aangezien ik geen sides ondervind. Zal dit enige meerwaarde hebben of enkel na x aantal slin cycle's ?
Zijn er hier gebruikers die ook meerdere keren insuline zetten per dag ? Pwo wil ik 15 tot 20iu gaan nemen.

3 dagen bezig met slin en denken aan 20iu.......geen verstandig plan!

Hoe zit het met honger na slin.....los van het hypo gevoel wat ik heb met slin is enorme trek voor mij het meest opvallend.

• Topic Starter Topic Starter
3 dagen bezig met slin en denken aan 20iu.......geen verstandig plan!

Hoe zit het met honger na slin.....los van het hypo gevoel wat ik heb met slin is enorme trek voor mij het meest opvallend.

Ik bouw op met telkens 2iu. Het kan natuurlijk zijn dat 12 of 14 iu al de goede dosis is voor mij. Dit zoek ik momenteel nog uit.
Honger gevoel heb ik wel 1 tot 2 uur na mijn inject. Dan is het ook weer tijd voor mijn volgende maaltijd zoals altijd.

toen ik twijfelde of me slin real was heb ik gezet liter water met dextro ernaast en wachten maar, duurt even maar dan ga je zweten trillen en de hypo is onderweg.
100 gram dextro erin en het was weer over, slin is real dan lijkt mij.

Terug
Naar boven