Slider
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Hey,
Ik heb mij laats geregistreerd en al redelijk wat gelezen van jullie.
Nu zal ikzelf een beginneling zijn in jullie ogen.
Over mezelf:
Ik ben 21 weeg 75kilo en ben 1,87m., train al sinds mijn 17de. Maar regelmatig met tussenpauzes en zonder enige producten. Nu heb ik vorig jaar intensief getraint, maar door een operatie is alles een beetje gaan aanslepen. Nu ben ik wel weer even bezig, en meer fanatiek als ooit.
Ik gebruik nu een amino gainer met whey eiwit. Maar sinds vandaag pak ik X-factor. En ben vanplan om de kuur van 50 dagen uit te volgen. En als het goed is voor jullie wil ik hier mijn ervaring van het product wel neertypen. Omdat het tot nu toe enkel in het engels is denk ik. (search gebruikt).
Ik ben benieuwd naar het resultaat ervan. Ik hoop toch zeker een beetje droge spiermassa bij te komen. Het zal lang niet het effect hebben van injectie's. Maar daar wil ik op dit moment nog niet mee beginnen eerlijk gezegd.
X-factor "beloofd":
Vergrote eiwitsynthese (Toename in droge spiermassa van 0,5-1kg. p/week)
Vergrote trainingsproductiviteit (intensere "spierpijn" na de training)
Grotere pomp (grotere beschikbaarheid van voedingstoffen voor de spieren)
Toename in Androgene Receptoren (versterkt de anabolen werking van testosteron)
Maximaal behoud van spiermassa (geen hormonale terugval na gebruik)
Opmerkelijk vetverlies (win spiermassa EN verlies tegelijkertijd vetweefsel)
Comfortabel en effectief
Nu ben ik er van bewust dat dat allemaal niet kan waar zijn in de maten hun dat beweren. Maar ik hoop toch op resultaat, anders nam ik het niet.
Iemand het al gebruikt?
En indien jullie willen wil ik mijn ervaring wel delen met jullie.
mvg
Raoul
Ik heb mij laats geregistreerd en al redelijk wat gelezen van jullie.
Nu zal ikzelf een beginneling zijn in jullie ogen.
Over mezelf:
Ik ben 21 weeg 75kilo en ben 1,87m., train al sinds mijn 17de. Maar regelmatig met tussenpauzes en zonder enige producten. Nu heb ik vorig jaar intensief getraint, maar door een operatie is alles een beetje gaan aanslepen. Nu ben ik wel weer even bezig, en meer fanatiek als ooit.
Ik gebruik nu een amino gainer met whey eiwit. Maar sinds vandaag pak ik X-factor. En ben vanplan om de kuur van 50 dagen uit te volgen. En als het goed is voor jullie wil ik hier mijn ervaring van het product wel neertypen. Omdat het tot nu toe enkel in het engels is denk ik. (search gebruikt).
Ik ben benieuwd naar het resultaat ervan. Ik hoop toch zeker een beetje droge spiermassa bij te komen. Het zal lang niet het effect hebben van injectie's. Maar daar wil ik op dit moment nog niet mee beginnen eerlijk gezegd.
X-factor "beloofd":
Vergrote eiwitsynthese (Toename in droge spiermassa van 0,5-1kg. p/week)
Vergrote trainingsproductiviteit (intensere "spierpijn" na de training)
Grotere pomp (grotere beschikbaarheid van voedingstoffen voor de spieren)
Toename in Androgene Receptoren (versterkt de anabolen werking van testosteron)
Maximaal behoud van spiermassa (geen hormonale terugval na gebruik)
Opmerkelijk vetverlies (win spiermassa EN verlies tegelijkertijd vetweefsel)
Comfortabel en effectief
Nu ben ik er van bewust dat dat allemaal niet kan waar zijn in de maten hun dat beweren. Maar ik hoop toch op resultaat, anders nam ik het niet.
Iemand het al gebruikt?
En indien jullie willen wil ik mijn ervaring wel delen met jullie.
mvg
Raoul