XXL Nutrition

X-factor test.

Slider

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
103kg
Vetpercentage
15%
Hey,

Ik heb mij laats geregistreerd en al redelijk wat gelezen van jullie.
Nu zal ikzelf een beginneling zijn in jullie ogen.

Over mezelf:
Ik ben 21 weeg 75kilo en ben 1,87m., train al sinds mijn 17de. Maar regelmatig met tussenpauzes en zonder enige producten. Nu heb ik vorig jaar intensief getraint, maar door een operatie is alles een beetje gaan aanslepen. Nu ben ik wel weer even bezig, en meer fanatiek als ooit.

Ik gebruik nu een amino gainer met whey eiwit. Maar sinds vandaag pak ik X-factor. En ben vanplan om de kuur van 50 dagen uit te volgen. En als het goed is voor jullie wil ik hier mijn ervaring van het product wel neertypen. Omdat het tot nu toe enkel in het engels is denk ik. (search gebruikt).

Ik ben benieuwd naar het resultaat ervan. Ik hoop toch zeker een beetje droge spiermassa bij te komen. Het zal lang niet het effect hebben van injectie's. Maar daar wil ik op dit moment nog niet mee beginnen eerlijk gezegd.

X-factor "beloofd":

Vergrote eiwitsynthese (Toename in droge spiermassa van 0,5-1kg. p/week)
Vergrote trainingsproductiviteit (intensere "spierpijn" na de training)
Grotere pomp (grotere beschikbaarheid van voedingstoffen voor de spieren)
Toename in Androgene Receptoren (versterkt de anabolen werking van testosteron)
Maximaal behoud van spiermassa (geen hormonale terugval na gebruik)
Opmerkelijk vetverlies (win spiermassa EN verlies tegelijkertijd vetweefsel)
Comfortabel en effectief

Nu ben ik er van bewust dat dat allemaal niet kan waar zijn in de maten hun dat beweren. Maar ik hoop toch op resultaat, anders nam ik het niet.

Iemand het al gebruikt?
En indien jullie willen wil ik mijn ervaring wel delen met jullie.

mvg
Raoul

Jongen, begin eerst eens met een degelijke voeding voordat je je tot allemaal supplementen (= aanvullingen) wendt. Wees verder bedacht op leuke marketingpraatjes. Al die supplementen beloven je gouden bergen.

Lees daarover deze eens: [Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Dat neem ik aan idd. Ik ben lang niet zo ervaren als jullie, en ben ook niet vanplan om ECHT ver te gaan. Ik wil gewoon een mooi gespierd lichaam.

Ik wil echt mijn eten aanpassen daarvoor. Maar ik heb nu eenmaal die x-factor gekocht en dan ga ik hem ook gebruiken. Mischiens is het de grootste onzin, maar dan kan ik dat hier typen zodat iemand anders er baat bij heeft om zijn geld aan andere dingen te spenderen.

Het is enkel goed bedoeld :)

het is heel simpel.

Zonder goede voeding ga je niet groeien.
Ook niet met die X-factor troep.

ETEN DUS, dat is voorlopig het enige wat je echt nodig hebt.

Oxgene zei:
het is heel simpel.

Zonder goede voeding ga je niet groeien.
Ook niet met die X-factor troep.

ETEN DUS, dat is voorlopig het enige wat je echt nodig hebt.

Wederom zoals zo vaak....ongefundeerd commentaar! Ik heb dit product eerder dit jaar gebruikt en wel degelijk resultaat geboekt. Niet zoveel als ik verwacht had en heb daar een maand gelden met de uitvinder over gesproken. Let er op dat je voor maximale resultaten je voeding aanpast. Niet alleen de (juiste) calorieen omhoog maar ook bepaalde dingen niet nemen zoals bepaalde vetten. Daarnaast zal je de voordelen van x-factor zoals bv een hogere eiwit-synthese moeten benutten door je calorieen te verhogen. Dit had ik achteraf te wienig gedaan. Binnenkort doe ik de kuur weer maar gooi dan tijdens deze periode de calorieen een stuk omhoog.
De man achter x-factor is William Llewellyn lees de schrijver van het boek anabolics 2005 (http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=296&pr_id=1027), niet bepaald een onwetend iemand en wel degelijk een naam te verliezen.

Slider zei:
Hey,

Ik heb mij laats geregistreerd en al redelijk wat gelezen van jullie.
Nu zal ikzelf een beginneling zijn in jullie ogen.

Over mezelf:
Ik ben 21 weeg 75kilo en ben 1,87m., train al sinds mijn 17de. Maar regelmatig met tussenpauzes en zonder enige producten. Nu heb ik vorig jaar intensief getraint, maar door een operatie is alles een beetje gaan aanslepen. Nu ben ik wel weer even bezig, en meer fanatiek als ooit.

Ik gebruik nu een amino gainer met whey eiwit. Maar sinds vandaag pak ik X-factor. En ben vanplan om de kuur van 50 dagen uit te volgen. En als het goed is voor jullie wil ik hier mijn ervaring van het product wel neertypen. Omdat het tot nu toe enkel in het engels is denk ik. (search gebruikt).

Ik ben benieuwd naar het resultaat ervan. Ik hoop toch zeker een beetje droge spiermassa bij te komen. Het zal lang niet het effect hebben van injectie's. Maar daar wil ik op dit moment nog niet mee beginnen eerlijk gezegd.

X-factor "beloofd":

Vergrote eiwitsynthese (Toename in droge spiermassa van 0,5-1kg. p/week)
Vergrote trainingsproductiviteit (intensere "spierpijn" na de training)
Grotere pomp (grotere beschikbaarheid van voedingstoffen voor de spieren)
Toename in Androgene Receptoren (versterkt de anabolen werking van testosteron)
Maximaal behoud van spiermassa (geen hormonale terugval na gebruik)
Opmerkelijk vetverlies (win spiermassa EN verlies tegelijkertijd vetweefsel)
Comfortabel en effectief

Nu ben ik er van bewust dat dat allemaal niet kan waar zijn in de maten hun dat beweren. Maar ik hoop toch op resultaat, anders nam ik het niet.

Iemand het al gebruikt?
En indien jullie willen wil ik mijn ervaring wel delen met jullie.

mvg
Raoul

Ik ben benieuwd naar je resultaten dus zet ze vooral op het forum!

Gelukkig toch een antwoord waar ik iets aan heb.
Wat kun je me precies aanraden qua welke vetten wel en niet te gebruiken?

Ik zal voor diegene die het intereseerd mijn ervaring hier plaatsen.
Ik zit aan dag 1, en overduidelijk is dat ik nog helemaal niks merk. Ben mischien een klein beetje actiever, maar denk eerder dat de geestelijke factor ook een rol speelt hierin.

iig voel ik me goed.

nat.believer, ik zou dan graag wat tips van je hebben zoals jij het gaat doen binnekort. Klein schema'tje zou schitterend zijn.

Bedankt!

Slider zei:
Gelukkig toch een antwoord waar ik iets aan heb.
Wat kun je me precies aanraden qua welke vetten wel en niet te gebruiken?

Ik zal voor diegene die het intereseerd mijn ervaring hier plaatsen.
Ik zit aan dag 1, en overduidelijk is dat ik nog helemaal niks merk. Ben mischien een klein beetje actiever, maar denk eerder dat de geestelijke factor ook een rol speelt hierin.

iig voel ik me goed.

nat.believer, ik zou dan graag wat tips van je hebben zoals jij het gaat doen binnekort. Klein schema'tje zou schitterend zijn.

Bedankt!

Geen probleem, zet even op de mail wat je gemiddeld per dag eet, drinkt en op welke tijdstippen. Daarnaast dagen en tijdstippen dat je traint...ik zoek uit wat dingen uit zoals wat je beter niet er bij kan eten.

Bedankt man ;)

heb het gebruikt, is crap.. valse claims.. amen

Begin eerst maar eens goed te eten, 75 kg bij 1m 87 en 4 jaar trainen:o

Ik heb me nooit tenvolle ingezet.. Zoals verklaard in bovenstaande tekst.
Niet iedereen begint direckt 100% ervoor te gaan.

Het is natuurlijk gemakkelijk gezegd, "begin maar te eten". Tips zouden 10x handiger zijn. Anders heeft commentaar geven geen nut.

Ik hoef tenslotte ook geen 130kilo te wegen, ik heb dat product gekocht en ga het gebruiken.punt.

Dus jullie zullen het wel horen als het zover is.

Het is idd vrij prijzig, maar we hebben het met 3e gekocht. Dan heb je het voor 115 ofzo. Da valt al bij al nog mee..

Jep, ik moet idd rekening houden met een aantal zaken. En daar hou ik mij ook aan..

Ik zal van het moment dat ik iets merk, het hier plaatsen..

Slider zei:
Het is idd vrij prijzig, maar we hebben het met 3e gekocht. Dan heb je het voor 115 ofzo. Da valt al bij al nog mee..

Jep, ik moet idd rekening houden met een aantal zaken. En daar hou ik mij ook aan..

Ik zal van het moment dat ik iets merk, het hier plaatsen..

Ik stuur je vanmiddag een mail met dieet..

ik heb dit product een tijd gebruikt en heb nu nog anderhalf potje pilletjes liggen die ik niet meer wens te gebruiken. misschien iemand die er in geintresseerd is hiero...?

Als voordeel staat er:

intensere spierpijn na trainingen,

Ik dacht dat wij er iid geval al uit waren dat spierpijn geen indicatie is voor spiergroei.

daarnaast ie een van de neveneffecten meer pijn tijdens het trainen(?),
lijkt me geen fijn supplement.

Terug
Naar boven