Fitness Seller

X-Men 4 Trailer

lijkt mij niet de officiele trailer tog?

ziet er een toffe film uit kan bijna niet wachten om te zien

• Topic Starter Topic Starter
vet nep :(

Denk het niet, maar het is in ieder geval een peak naar wat er een beetje komen gaan, en zekerheid dat er ook een X-Men 4 aan komt.

Er komen twee prequels. 1ntje met Wolverine en 1ntje met Magneto, maar van X Men 4 heb ik nog niets gehoord.
Wie trouwens X Men een beetje kent ziet dat deze trailer voornamelijk bestaat uit stukjes uit de 1ste 3 films. :o

Inderdaad nogal fishy dat die trailer gemaakt is van stukken van de andere films...

Misschien omdat ze nog geen officiële hebben, maarja ik merk het wel, een prequel van Magneto en Wolverine lijken me ook wel vet.

Misschien omdat ze nog geen officiële hebben

In principe komt er geen deel IV, vandaar de titel van de 3de 'The Last Stand'. Het is gewoon een internetgerucht net zoals The Godfather IV en V.
Uiteraard willen studio's een concept dat aanslaat zoveel mogelijk uitmelken vandaar dat er nog 2 prequels komen.

Deel III was sowieso al stukken minder, dus een deel IV zonder Charles Xavier, Jean Grey en Cyclops die het leven lieten in deel III lijkt me best k*t.

In principe komt er geen deel IV, vandaar de titel van de 3de 'The Last Stand'. Het is gewoon een internetgerucht net zoals The Godfather IV en V.
Uiteraard willen studio's een concept dat aanslaat zoveel mogelijk uitmelken vandaar dat er nog 2 prequels komen.

Deel III was sowieso al stukken minder, dus een deel IV zonder Charles Xavier, Jean Grey en Cyclops die het leven lieten in deel III lijkt me best k*t.

Aan het eind van deel III, na de credits, zie je dat Charles Xavier zich heeft verplaatst, vlak voordat hij dood ging, in dat lichaam zonder bewustzijn.

ik vond de derde x men toch zeer goed hoor

Terug
Naar boven