AndroidHealthClinic

X-Treme Carbo Prot

el toro

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Wat denken jullie van het volgende produkt :

X-Treme Carbo Prot van inkospor? Zou ongeveer hetzelfde moeten zijn als die bruine flesjes van Maximize. Volgens het label zou het volgende ingrediënten moeten bevatten :

Per les (500ml)
2361kj (557 Kcal)
Eiwit 52gr
Koolhydraten 76g
Vet 5g
Vit c 60mg

En dan nog wat vitamientjes..

vast zn geld niet waard

• Topic Starter Topic Starter
vast zn geld niet waard

mogelijk, maar als het bevat wat het claimt te bevatten ,dan vind ik het z'n geld (toch 3€) wel waard.

zeker als je geen dijkendelver van een eter bent is 557 cal in deze verhoudingen toch aardig meegenomen ? :rolleyes:

wat ik me afvraag is of er nog mensen zijn hier die gebruik maken van dit product ?

ik vind het nl nogal twijfelachtig of het dit alles kan bevatten ... ???

Thnx vo de reacties :D

is vergelijkbaar met alle andere weight gainers.

Jow den el toro...wassup bro??? Alles in orde? Dude..happy feestjes met de copains en we spreken zeker keer af om een pilsie te gaan pakken hé!! :thumbs:

Back on topic : Ik denk niet dat ze er dingen zullen opzetten die er niet inzitten ze, en ook de verhoudingen zullen volgens mij wel kloppen..denk dat zo een producten wel aan een strenge controle ondeheven zijn. Nu, als alles is zoals ze zeggen, zal ik zeker en vast zoeken om dit en een grotere verpakking (lees:flesje of 20 :D ) te kopen!

• Topic Starter Topic Starter
kzot peizn :cool:

ik ook dus ...

en of de regular massgainer 52gr eiwitten bevat durf ik te betwijfelen,
zeker ook wat extras zoals malto-dextr ,fruct & mineraalolie betreft ...

lijkt me toch the 'all you need'-fles voor direct na de training,
op papier anyway :rolleyes:

vreeeede :)

elysium : sure thing about that beer bro :rocker:

ik zie dat dit onderwerp al een hele tijd geleden is , maar ik wil het toch nog eens bovenhalen .

misschien even mijn situatie schetsen aangezien ik hier nieuw ben.

ik ben 39 jaar oud en weeg momenteel 82 kg en 1.80 groot.

een 10 tal maanden geleden ben ik begonnen met fitness, ik woog toen 91 kg , en mijn doel was afvallen... drie maand later ( ik ging toen 3 keer per week waaronder ook een uur spinning) was het doel bereikt : 80kg.
Nu wou ik op dat peil blijven ,dus blijven doorgaan was de boodschap ..maar die voorgekauwde toestellen werd ik na een tijdje toch beu...dan maar een programma gevraagd waarbij ik ook losse gewichten kon gebruiken...en stilletjes aan meer en meer overgeschakeld op power training. Momenteel ga ik nog 2 keer per week en begin steeds met een uurtje spinning gevolgd door 1.30 u power training.. narmate de gewichten bij kwamen kwam er ook wel een beetje tekening , maar ik zou het liever wat duidelijker krijgen;)

mijn schoonbroertje van 20 jaar is ongeveer gelijktijdig met mij begonnen ( in een andere club waar ze ook supplementen verkopen) en die heeft veel meer resultaat..ok hij is dan ook jonger en dan zal dat wel sneller gaan wsl...
nu over een maand bracht hij me eens een deel van die Xtreme carboprot flessen mee, en zei dat ik dat eens moest proberen ...volgens hem zou dat goed zijn om de spieren te herstellen... maar ik heb de indruk dat ik daar opnieuw vetter van wordt... wat wel zou kunnen natuurlijk als je de samenstelling ziet... hij zei me van het voor de training te gebruiken zodat ik het dan kan aftrainen ..maar is het dan van nut?

is er iets beters dat ik kan nemen om de spieren sneller te laten recupereren ( kan ik misschien ook mijn trainingsfrequentie opbouwen) en ook het volume wat beter te krijgen...

doel is van een mooie aftekening te krijgen waarbij de spieren een beetje blijven als tijdens de training...

heb hier ook proti drink performancs van nutrico staan...

sorry als het allemaal wat onzin zou zijn wat ik hier schrijf..ik ben een totale leek...:o

als je het dan toch wil gebruiken, zou ik het verdelen over 2 momenten: de ene helft voor de training en de andere helft erna.

Terug
Naar boven