- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m61
- Massa
- 65kg
- Vetpercentage
- 7%
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
xxxxxxxxxxxxxxGeen ene fl**ker. Serieus, kuur of kuur niet. Al dat genuil met var op 20 mg voor 5 dagen of deca op 100 mg per 2 weken en al die aanstellerij. Ik zeg niet dat je er meteen grammen in moet knallen maar dit wordt wel heel belachelijk.
oke, duidelijk! was er gewoon benieuwd naar wat zou jij dan voor doses aanraden met test e + tren e? Ook nog 1 vraag: ik hoorde als je met tren kuurt dat nakuren met nolva geen goed idee is. zou clomid wel een goed alternatief zijn?
xIk las dat het je 1e kuur zou worden? Dan laat de tren maar gewoon staan en ga je eens inlezen. Staan hier, zeker van de laatste weken alleen al, minstens 20 topics met dezelfde vraag.
rustig MikieB het is maar een vraag he! en ik weet niet waar je dat gelezen heb maar dat is niet het geval. Als je geen antwoord op me vraag wilt geven reageer dan gewoon niet.
Al dat gezeik op elkaar altijd op die forums.
Dus, aangezien je vast al het 1 en ander weet, kom eens met een fatsoenlijk kuur voorstel.--------------------------------------------------------------------------------------------------------Kerel, luister 's. Ik of een ander kan hier het hele standaard verhaal over 1e kuren gaan uittypen terwijl je, als je gewoon even je vingers over het toetsenbord beweegt, je het zelf ook kunt vinden. Er is als het om BB'en/AAS gaat, echt helemaal niks mis mee om zelf een beetje onderzoek te doen, dan met een normaal, degelijk kuurvoorstel te komen en daar eventueel op/aanmerkingen over te vragen.
Ik reageer nog vrij rustig imo, als ik admin was geweest had ik je na de beginpost gewoon meteen gebanned met de opmerking dat je terug mag komen als je een normaal voorstel kunt doenDus, aangezien je vast al het 1 en ander weet, kom eens met een fatsoenlijk kuur voorstel.
Geen ene fl**ker. Serieus, kuur of kuur niet. Al dat genuil met var op 20 mg voor 5 dagen of deca op 100 mg per 2 weken en al die aanstellerij. Ik zeg niet dat je er meteen grammen in moet knallen maar dit wordt wel heel belachelijk.

Lekker je productie stilleggen voor 1,5ml anaboluh #yolo
Lekker je productie stilleggen voor 1,5ml anaboluh #yolo

Klein beetje meer dan je zelf zou aanmaken? 1mg tren is niet gelijk aan 1mg test ten eerste al.
Van je test e is er 70% ongeveer actieve stof. Dus 175mg testosteron per week heb je dan. Je maakt zelf ongeveer tussen de 5 a 10mg/dag aan. Dat komt op 35-70mg/week. Dus dan zit je met je test e er al meer dan dubbel over.
Bij je tren e is er dus 70mg aan actieve stof. Dus als je het zou vergelijken met test dan zit je aan 245mg actieve stof per week in tegenstelling tot 70mg max eigen aanmaak.
Dus 3,5 keer meer eigen aanmaak![]()
Zeker met iets zo androgeen als trenbolone.