El Barto No1
Cool Novice
- Waardering
- 0
Kan iemand me eens goed uitleggen hoe ik een xbox360 flash?
Zowel voor de samsung als voor de hitachi drive?
mvg
Zowel voor de samsung als voor de hitachi drive?
mvg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik denk dat je toch al veel vraagt hoor...wss is computer gerelateered flashes al veel voor velen onder ons laat staan xbox flashing..
ik zou eens gaan op tweakers.
Hey CoD, weet jij er veel vanaf? Ik heb mijn xbox gemod bij xbod.nl en m'n xbox leest slecht en af en toe leest ie m'n games niet, hij maakt af en toe rare geluiden alsof die de dvd niet kan lezen en dan stotteren de filmpjes bijv. Ik denk dat ie niet helemaal goed is geflasht maar misschien zijn het wel mijn DVDtjes? Er zitten helemaal geen krassen op, en de ene keer paktie ze direct en de andere keer echt totaal niet. (Disc is unreadable).
Kzou hem zelf wel willen flashen, anders moet ik weer naar rijswijk toe.
Weet je ook hoe ik kan zien welke firmware ik heb? Ik heb geen idee welke die jongen heeft gebruikt.
Had het voor het flashen ook al eens, met mijn originele Splintercell disc. Kreeg ik ineens midden in het spel Disc unreadable. Die 360 was gloednieuw.
Verder brand ik op 1x of 2x speed, met Memorex Dual layer dvd's.
Wel zondag was het zover.
Ik wou mijn xbox360 flashen.
Helaas die zondag kreeg ik hem zelfs niet in mode b via slax
het werd al laat en besloot om morgen nog wat meer infzo te zoeken.
Ik vond maandag dan de beruchte two wire trick.
Heb die dan geprobeerd en onmiddellijk ging mijn driver hitachi 46d in mode b.
Ik d8 dat het me ging lukken, toen ik opstarte in windows en hij zag die hitachi drive niet
ik heb de lade ook tijdens de laadbalk van windows verschillende keren open en dicht gedaan.
Wat is er mis?
en heb al gezocht of ik wel het goede moederbord had en ik zie dat ik een goede heb: p4c800e-deluxe SATA
dusja iemand verder ideeen?
hopelijk kunnen jullie mij helpen?
:rofflol:
Je hebt gewoon een gare DVD-speler. Dat had m'n broertje ook.
Gewoon laten flashen? Voor 30 euro kun je hem om laten bouwen.
Waarom laten doen? Omdat als je iets verkeerd doet je je xbox kan doorbranden.
Als je het laat doen en er gebeurd iets dan kun je een nieuwe claimen![]()
Verder kost het ook alleen tijd en moeite.
Wil je het toch zelf doen, kijk dan op xboxscene.com. De vragen die jij stelt zijn daar al meerdere keren behandeld waarschijnlijk.
Naar origineel flashen en opsturen naar microsoft dan? Ik vind dit niet kunnen, ik baalde vanaf het begin al. Ik heb hem in februari gekocht ofzo.
)ben veel trotser als ik het zelf kan
en dan kan ik ook gemd vragen voor anderen te laten flashen. lol![]()
Als je er geld voor gaat vragen, dan moet je er wel voldoende voor vragen. Je zult immers wanneer het misgaat een nieuwe console moeten vergoeden. ('t zal niet snel verkeerd gaan. Maar mocht je bijvoorbeeld per ongeluk de key verliezen, dan is de console voorlopig uitgeschakeld. Maar voor de rest zal het niet snel verkeerd gaan met het flashen van een console)
ahja zo te zien blijft het zelf flashen van mijn console maar een droom.
vandaag nog eens geprobeerd.
Windows wil hem nog altijd niet herkennen.
Veel tijd in gestoken voor niks![]()