Fitness Seller

XBOX360 flash?

ik denk dat je toch al veel vraagt hoor...wss is computer gerelateered flashes al veel voor velen onder ons laat staan xbox flashing..
ik zou eens gaan op tweakers.

Dat is volgens mij best lastig, waarom wil je dat?

ik denk dat je toch al veel vraagt hoor...wss is computer gerelateered flashes al veel voor velen onder ons laat staan xbox flashing..
ik zou eens gaan op tweakers.

Dat valt wel mee met een x360. Ik heb het zelf alleen nog maar bij een paar xbox'en gedaan die allemaal een Samsung hadden. Maar informatie over de Hitachi is zonder problemen te vinden op het internet.

Ik zelf deed het met een fat32 partitie waar ik alle software op had staan. Als bootcd gebruikte ik Hiren's bootcd(maakt eigenlijk niet veel uit welke je gebruikt). Dan de dvd-drive van de x360 via een sata-kabel verbinden aan je pc. En dan met de software de firmware van de dvd-drive downloaden/upgraden. (wel eerst een backup maken, en je moet ook de sleutel van je originele firmware in de aangepaste zetten)

Ik heb het hierboven even simpel omschreven. Maar neem eens een kijkje op xbox-scene.com, daar staat het volgens mij duidelijker. :D

Hey CoD, weet jij er veel vanaf? Ik heb mijn xbox gemod bij xbod.nl en m'n xbox leest slecht en af en toe leest ie m'n games niet, hij maakt af en toe rare geluiden alsof die de dvd niet kan lezen en dan stotteren de filmpjes bijv. Ik denk dat ie niet helemaal goed is geflasht maar misschien zijn het wel mijn DVDtjes? Er zitten helemaal geen krassen op, en de ene keer paktie ze direct en de andere keer echt totaal niet. (Disc is unreadable).

Kzou hem zelf wel willen flashen, anders moet ik weer naar rijswijk toe.

• Topic Starter Topic Starter
heb nu mijn xbox open gesmeten.
heb alle nodige progs gedownload
morgen flash ik die handel :D

hopelijk werkt die dan :D

Heb je je seal heel gelaten?

Hey CoD, weet jij er veel vanaf? Ik heb mijn xbox gemod bij xbod.nl en m'n xbox leest slecht en af en toe leest ie m'n games niet, hij maakt af en toe rare geluiden alsof die de dvd niet kan lezen en dan stotteren de filmpjes bijv. Ik denk dat ie niet helemaal goed is geflasht maar misschien zijn het wel mijn DVDtjes? Er zitten helemaal geen krassen op, en de ene keer paktie ze direct en de andere keer echt totaal niet. (Disc is unreadable).

Kzou hem zelf wel willen flashen, anders moet ik weer naar rijswijk toe.

Ik heb de mijne een tijdje geleden verkocht aan m'n schoonvader. En die heeft er nog steeds plezier van. Dus het kan goed gaan.

Jouw probleem kan meerdere oorzaken hebben. De media die je gebruikt voor de games. (alleen verwacht ik daar minder problemen van, aangezien de x360 ontworpen is voor media) ; De brandsnelheid die je hebt gebruikt tijdens het branden van het spel.

Verder weet ik niet hoe oud jouw firmware is ? De nieuwere kunnen de drive ook op verschillende snelheden laten werken. (en als je echt pech hebt en je hebt je drive verdoet(zoals met de drive van m'n broertje), dan heb je een rubberband mod nodig)

Het flashen van een nieuwe firmware is niet moeilijk. Zoek maar eens op internet. En zijn zelfs Nederlandse te vinden.

Weet je ook hoe ik kan zien welke firmware ik heb? Ik heb geen idee welke die jongen heeft gebruikt.

Had het voor het flashen ook al eens, met mijn originele Splintercell disc. Kreeg ik ineens midden in het spel Disc unreadable. Die 360 was gloednieuw.
Verder brand ik op 1x of 2x speed, met Memorex Dual layer dvd's.

btw cod, welke manier gebruikte jij?
mijne is wel een hitachi heb ik zonet gezien.

Weet je ook hoe ik kan zien welke firmware ik heb? Ik heb geen idee welke die jongen heeft gebruikt.

Had het voor het flashen ook al eens, met mijn originele Splintercell disc. Kreeg ik ineens midden in het spel Disc unreadable. Die 360 was gloednieuw.
Verder brand ik op 1x of 2x speed, met Memorex Dual layer dvd's.

:rofflol:

Je hebt gewoon een gare DVD-speler. Dat had m'n broertje ook.

Wel zondag was het zover.
Ik wou mijn xbox360 flashen.
Helaas die zondag kreeg ik hem zelfs niet in mode b via slax
het werd al laat en besloot om morgen nog wat meer infzo te zoeken.
Ik vond maandag dan de beruchte two wire trick.
Heb die dan geprobeerd en onmiddellijk ging mijn driver hitachi 46d in mode b.
Ik d8 dat het me ging lukken, toen ik opstarte in windows en hij zag die hitachi drive niet :(

ik heb de lade ook tijdens de laadbalk van windows verschillende keren open en dicht gedaan.

Wat is er mis?

en heb al gezocht of ik wel het goede moederbord had en ik zie dat ik een goede heb: p4c800e-deluxe SATA

dusja iemand verder ideeen?

hopelijk kunnen jullie mij helpen?

Wel zondag was het zover.
Ik wou mijn xbox360 flashen.
Helaas die zondag kreeg ik hem zelfs niet in mode b via slax
het werd al laat en besloot om morgen nog wat meer infzo te zoeken.
Ik vond maandag dan de beruchte two wire trick.
Heb die dan geprobeerd en onmiddellijk ging mijn driver hitachi 46d in mode b.
Ik d8 dat het me ging lukken, toen ik opstarte in windows en hij zag die hitachi drive niet :(

ik heb de lade ook tijdens de laadbalk van windows verschillende keren open en dicht gedaan.

Wat is er mis?

en heb al gezocht of ik wel het goede moederbord had en ik zie dat ik een goede heb: p4c800e-deluxe SATA

dusja iemand verder ideeen?

hopelijk kunnen jullie mij helpen?

Gewoon laten flashen? Voor 30 euro kun je hem om laten bouwen.

Waarom laten doen? Omdat als je iets verkeerd doet je je xbox kan doorbranden.

Als je het laat doen en er gebeurd iets dan kun je een nieuwe claimen :D

Verder kost het ook alleen tijd en moeite.

Wil je het toch zelf doen, kijk dan op xboxscene.com. De vragen die jij stelt zijn daar al meerdere keren behandeld waarschijnlijk.

:rofflol:

Je hebt gewoon een gare DVD-speler. Dat had m'n broertje ook.

Naar origineel flashen en opsturen naar microsoft dan? Ik vind dit niet kunnen, ik baalde vanaf het begin al. Ik heb hem in februari gekocht ofzo.

Gewoon laten flashen? Voor 30 euro kun je hem om laten bouwen.

Waarom laten doen? Omdat als je iets verkeerd doet je je xbox kan doorbranden.

Als je het laat doen en er gebeurd iets dan kun je een nieuwe claimen :D

Verder kost het ook alleen tijd en moeite.

Wil je het toch zelf doen, kijk dan op xboxscene.com. De vragen die jij stelt zijn daar al meerdere keren behandeld waarschijnlijk.

ben veel trotser als ik het zelf kan :p
en dan kan ik ook gemd vragen voor anderen te laten flashen. lol:D

Naar origineel flashen en opsturen naar microsoft dan? Ik vind dit niet kunnen, ik baalde vanaf het begin al. Ik heb hem in februari gekocht ofzo.

Ik kan hem wel terug naar het origineel flashen, maar de verzegeling is al verbroken. (warranty void if removed :P)

ben veel trotser als ik het zelf kan :p
en dan kan ik ook gemd vragen voor anderen te laten flashen. lol:D

Als je er geld voor gaat vragen, dan moet je er wel voldoende voor vragen. Je zult immers wanneer het misgaat een nieuwe console moeten vergoeden. ('t zal niet snel verkeerd gaan. Maar mocht je bijvoorbeeld per ongeluk de key verliezen, dan is de console voorlopig uitgeschakeld. Maar voor de rest zal het niet snel verkeerd gaan met het flashen van een console)

Als je er geld voor gaat vragen, dan moet je er wel voldoende voor vragen. Je zult immers wanneer het misgaat een nieuwe console moeten vergoeden. ('t zal niet snel verkeerd gaan. Maar mocht je bijvoorbeeld per ongeluk de key verliezen, dan is de console voorlopig uitgeschakeld. Maar voor de rest zal het niet snel verkeerd gaan met het flashen van een console)

ahja zo te zien blijft het zelf flashen van mijn console maar een droom.
vandaag nog eens geprobeerd.
Windows wil hem nog altijd niet herkennen.

Veel tijd in gestoken voor niks :(

Terug
Naar boven