AndroidHealthClinic

XPA pre work out

skinnie

Huge Freak
20 jaar lid
10 media-items
Waardering
1.246
Lengte
1m88
Massa
154kg
Vetpercentage
18%
ben ik ook benieuwd naar of XPA wel goed is
ben tot nu toe tevreden met BBEX

Persoonlijk moet ik geen 1 supplement met Vanadyl Sulfate erin, verder ziet het er niet slecht uit maar ik denk dat er betere pre workout supplementen zijn.

• Topic Starter Topic Starter
waarom geen vanadyl sulfate?? en welke is beter?

heb em zojuist besteld. zal in dit topic wel even mijn bevindingen plaatsen.

NO/arginine is dus tegenpool van Vanadylsulfaat, want dat verwijd je aderen juist en Vanadyl knijpt ze dicht. Lijkt mij dan dus ook dat het geen zin heeft om deze te combineren. Iemand reactie?

Het is een beetje een veredelde red bull gecombineerd met gatorade

Red Bull
taurine
glucuronolactone
caffeine

Gatorade
magnesium
natrium
kalium
calcium
pharmaceutical grade dextrose

Het is een beetje een veredelde red bull gecombineerd met gatorade

Red Bull
taurine
glucuronolactone
caffeine

Gatorade
magnesium
natrium
kalium
calcium
pharmaceutical grade dextrose

Het zal dus wel een goede energy kick geven denk ik.

heb hem ook net besteld..... ennuh zoveel vanadyl zit er ook weer niet in..
zal ook mijn bevindingen posten.

NO/arginine is dus tegenpool van Vanadylsulfaat, want dat verwijd je aderen juist en Vanadyl knijpt ze dicht. Lijkt mij dan dus ook dat het geen zin heeft om deze te combineren. Iemand reactie?

Vanadyl sulfaat bootst de werking van insuline na (voordeel) maar het knijpt de bloedvaten dicht (nadeel) Als je dus het nadeel teniet kan doen door er Arginine o.i.d. bij te gebruiken blijft alleen het voordeel over.

Ik weet alleen niet in hoeverre arginine dit kan doen, en welke doseringen je moet gebruiken. Maar het lijkt mij toch best interessant!

Vanadyl sulfaat bootst de werking van insuline na (voordeel) maar het knijpt de bloedvaten dicht (nadeel) Als je dus het nadeel teniet kan doen door er Arginine o.i.d. bij te gebruiken blijft alleen het voordeel over.

Ik weet alleen niet in hoeverre arginine dit kan doen, en welke doseringen je moet gebruiken. Maar het lijkt mij toch best interessant!

Wie weet kun je er je voordeel mee nemen, maar dan is de dosering belangrijk. Lijkt me niet verstandig om dan meer NO in te nemen dan aangegeven staat, om misschien het nadeel van Vanadyl in deze situatie de kop in te drukken. Ach ja...maybe its worth to try;) :p

ben benieuwd heb altijd mijn twijfels met zoiets...

arginine
De makers van No Shotgun beweren dat het niet effectief is.
Ze zeggen dat er voor $75.000.000 mensen zijn afgezet.

3 studies leverde het bewijs dat no producten met arginine niet werken. No shotgun heeft Arginine Ethyl Ester HCI en dat moet wel werken.

ik weet niet hoor. ik verdiep me er niet xtreem in. dit lees ik... maar No-Shotgun zcheint ook erg goed te zijn..

Van Alri WTF Pumped! is dat iets??

Bodybuilding.com - ALRI WTF Pump'd - Pre Training Matrix On sale now!

Er word sowieso vaak gezegd dat de de vooral oudere NO produkten niet doen wat ze moeten doen, maar vraag me af of ze dat nu nou wel echt doen.

No Xplode en Nitrix heeft voor mij redelijk goed gewerkt. maar de dingen die ze beweren. neej dat nogh verre van...laat me weten hoe deze werkt... een goed no product is vet dan ga ik die cker halen..

Hij is binnen, ga er morgen aan beginnen.

dinsdag binnengekregen... woensdag gebruikt... pfff, of er een trein door je lichaam donderd...

Ik zat net even de ingrediënten eens goed door te lezen en ik zag nu pas dat er per dosering van 25 gram 12 gram dextrose in zit. Lijkt me beetje geldmakerij. Voor dextrose betaal je normaal gesproken 3 euro voor een kilo. Dit product kost 55 euro voor 675 gram waavan bijna de helft dextrose is. Word je dan genaaid of niet?

Terug
Naar boven