MuscleMeat

Xpand, energized Xpand of Xpand new formula

Sytse

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
De titel zegt genoeg:p
Welke is het effectiefst voor massa??
Wat zijn u ervaringen ermee??
Waarom heeft u deze gekozen??

Alvast bedankt:D

ik heb het gehad en het is echt k*t vind ik.. helemaal niks van gevoelt heb het geboost naar 3 scheppen en echt helemaal niks, zonder resultaat...

ben nu aan mijn 3de pot xpand energized bezig, vind het een super supp.
altijd heftig zin om te trainen zelfs na een zware dag werken.
heb het ook in de cut gebruik als energiebooster en nu in de bulk om lekker te kunnen knallen en heb nette gains gemaakt.
en de pomp is ook wel leuk voor erbij.

heb hiervoor no xplode gehad, had dezelfde uitwerking bij mij alleen was de no xplode pot vele male sneller op dan die van xpand dus daarom dat ik het bij xpand hou.

ik heb een potje xpand uit de states en 2 keer gebruikt. vergelijkbaar met no-xplode maar je hebt niet zo'n pens vol roze blubber.. lekkere focus! maar nog geen idee van gains etc..

Gewone X-pand was mijn eerste pot. Vond dit geweldig. Tijdje terug de Energized geprobeerd op basis van de reviews hier. Moest er 2 tot 2,5 scheppen van nemen:o

K zag dat er nu ook Energized X-pand capsules verkrijgbaar zijn bij de bodyenfitshop. Iemand hier ervaring mee, ik overweeg namelijk om 2potjes te kopen omdat ze toch niet zo duur zijn.

Wat is de beste smaak voor die Energized Xpand !?
Tropical Berry
Grape
Orange

!?

Thx !

• Topic Starter Topic Starter
Ok, bedankt mannen:D, k denk dat ik de gewone Xpand keertje ga proberen;)

De eerste x dat ik x-pand gebruikte werkte het echt geweldig( de hele kuur)

Alle keren daarna was het eigenlijk minder.

Herkent iemand dit?

Gewoonte, na een tijdje treed er gewoonte op... Das nét hetzelfde bij no-xplode, white flood,... Noem maar op !

m'n eerste pilletje op een feest, m'n eerste lijntje, de eerste keer CEE, de eerste wip.. ach het leven heeft zo z'n eerste keren.. :)

• Topic Starter Topic Starter
hhehehehe

ja dat heb ik nu dus ook, best jammer.
volgende keer maar weer iets sterkers :rolleyes:

zit zelf te denken voor naNO Vapor of Super Charge.heb sanca al een mailtje gestuurd maar wacht nog op zijn antwoord.zelf heb ik niet echt zo veel nodig dus denk dat ik wel lange tijd vooruit kan met dat sterke spul:p

x pand

ja en ze werken toppie pak er 2 bij onbijt en 2 voor de traning, en geen gain bigtime niet echt in gewicht maar in size en zware pumps. zeker aanrader.iedereen wil beweren dat ik spuit;)

Neem energized voor de training en de gewone na de training.....

je kunt de caplets toch ook gewoon 4 achter mekaar 30 min voor de training slikken en verder niet, of moet je een kuur volgen hiermee

Terug
Naar boven