AndroidHealthClinic

XXL Nutrition Energize!

pekelvlees

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
103kg
Vandaag mijn potje Energize ! binnengekregen , 3 uur geleden een capsule met een glas water ingenomen.
Maar ik merk niet echt dat ik fitter ben ?Moet mijn lichaam hier aan wennen ?
En ik heb de hel capsule ingeslikt of moet je deze open breken en oplossen in water ?
Iemand ?

Ik heb em vandaag ook aangekrege.
Heb em wel nogniet gebruikt.
Nee niet openbreken gewoon inslikken:D
Lijkt me wel best van dit min een uurtje na een maaltijd te nemen, mss niet gedaan?
Of volgende keer mss gewoon 2caps proberen.

Gewoon inslikken, op een nuchtere maag werkt het natuurlijk iets sneller en heviger.
Ik vond het een heel goed product: energie, focus en beter humeur.

Voor energie kan je beter 2 tot 3 caps nemen. Anders heb je meer de fatburnwerking.

Dat jullie niks voelen zeg, ik word aardig druk en hyper van enkelt 1 cap.

• Topic Starter Topic Starter
Nou vanmorgen 2 caps ingenomen na het ontbijt,daarna een uur Cardio.
Ging best lekker,maar vanmiddag viel ik gewoon in slaap op de bank.
Werk dus maar een paar uur.....volgende keer maar is 3 caps proberen ???

Nou vanmorgen 2 caps ingenomen na het ontbijt,daarna een uur Cardio.
Ging best lekker,maar vanmiddag viel ik gewoon in slaap op de bank.
Werk dus maar een paar uur.....volgende keer maar is 3 caps proberen ???

Hoe meer je neemt hoe harder je gaat en hoe harder je insort nadien het uitwerkt. Kun je ze beter verspreiden ipv meteen 3 stuks te nemen.

Dinsdag binnen gekregen.. Leuk spul.. Had eerst Unleash, maar dat gevoel werd minder en werd er uiteindelijk misselijk van..
Dinsdag avond voor voetbal eerste capsule genomen.. Bleef lekker heen en weer rennen.. had het om 19:00 ingenomen.. en sliep om 01.30. Kon totaal niet slapen.. lag om 11:30 al in me bed..

Vandaag 2 capsules genomen voor KT.. Ging lekker tekeer.. Lekker druk, heerlijk spul..
Bij elke borst oefening me PR verbroken.. Dus gaat super..
zweette er wel aardig van, maar dat maakt niet uit. val je weer van af.. merk nu na een aantal uren, dat ik wel een beetje indut, wordt er een beetje moe van..

goeie shit.. Kijken hoe het werk na langdurig gebruik

k reageer er echt hard op, heb genoeg met eentje...soms met een capje caffeïne er nog bij, dan is het compleet. :eek:

Terug
Naar boven