MuscleMeat

Yaaaaaaaaa

Je eet waarschijnlijk te weinig

Je vetpercentage verlagen en heel veel vorderingen maken gaan niet zo goed samen. Ik zou me in de winter niet zo druk maken om het vetpercentage.

Meet je armen, benen, buik, taille en borst op en doe dit 1x per maand of zo, dan zie je de vorderingen beter.
De kans is klein dat je met bijna 10 kg aangekomen, niks bent gegroeid.

Verder zou ik rustig doorbulken (eventueel cleanbulk) en rond maart/april pas gaan cutten.

Die kun je hier plaatsen inderdaad.

Je moet niet snel willen dalen in vetpercentage, maar snel genoeg.
Je kunt ongeveer 0,3 kg vet verliezen per week, dus na 4 maanden zou er, als je alles precies goed doet, ongeveer 5 kg vet af zijn. Je kunt het beste nu gewoon spiermassa kweken zodat als je ietsjes droger staat in de zomer, tenminste massa hebt om te laten zien. Anders ben je gewoon droog zonder veel massa en heb je alsnog niks.

ik zou inderdaad gaan bulken en niet zo druk maken om je vetpercentage, aan je voedingsschema zul je waarschijnlijk wel veel veranderingen moeten maken.

Je kunt hierin toch gemakkelijk de hoeveelheid wat omhoog doen? Elke maaltijd een extra sneetje brood met beleg.

Zou sowieso al noten erbij gaan eten, easy calorien en goeie bron van vetten.

Zowel vet verliezen als spiermassa aankomen gaat heel lastig worden hoor! Ik raad aan om je te richten op 1 van de 2! In de winterperiode kun je natuurlijk even (clean)bulken, zodat je wat spiermassa wint. Dan kun je na de winter goed gaan droogtrainen, zodat je je gewonnen spiermassa in de zomer kunt tonen!

Als je wilt bulken moet je inderdaad even wat extra voeding binnenkrijgen. Je lichaam heeft namelijk wel genoeg voedingsstoffen nodig om daadwerkelijk te gaan groeien.

Als je wilt droogtrainen raad ik aan om op onderhoud (wat je lichaam nodig heeft) te gaan eten en vervolgens een verschil te creëren met behulp van cardio. Zo zorg je voor een minimaal verlies van spiermassa.

Hoezo heb je niet veel vorderingen gemaakt? je bent bijna 10 kilo aangekomen en je vetpercentage is met 7% gedaald. Menig persoon red dat niet in zijn eerste jaar.

Misschien kun je rond 20.00 nog 1 maaltijd teoveogen van melk met brinta? Zo doe ik het ook, en dan lijkt m'n schema redelijk op die van jou.
Oja en wellicht volkoren boterham ipv tijgerbrood, betere koolhydraten.

registreer je op myfitnesspal

gooi al die hoeveelheden erin

kijk hoeveel kcal e/k/v dat is en deel hier

wij beoordelen en geven je tips vanuit daaruit. anders is het gokken

Terug
Naar boven