XXL Nutrition

Yahoo e-mails toevoegen aan MSN?

Pumped

Ripped Bodybuilder
Waardering
110
Lengte
1m82
Massa
102kg
Vetpercentage
13%
Kan je ook gewoon yahoo gebruikers toevoegen aan je msn? kdacht dat ik dat ergens had opgevangen.

Het is namelijk een beetje vervelend om yahoo messenger en MSN allebei te gebruiken.

Ik weet alleen dat je aan je Yahoo mesenger MSN contacten kan toevoegen.

volgens mij is het enige dat je kan doen trillian ofzoiets installeren, kdenk ni da het kan, probeer anders is diegene met yahoo toe te voegen of het gaat

• Topic Starter Topic Starter
Heb zelf ook yahoo adressen in me msn .. en met die gasten praat ik gewoon via msn.

Heb zelf ook yahoo adressen in me msn .. en met die gasten praat ik gewoon via msn.

Sava, zijn dat geen mensen die zich met hun yahoo e-mail adres hebben aangemeld bij msn/live? Ik heb me bijvoorbeeld ook bij msn aangemeld maar dan met mijn gmail adres. Maar dan gebruiken die mensen dus ook gewoon het msn programma om te chatten, maar ik weet niet of dat bij jou ook zo is?

Volgens dit bericht moet het trouwens wel kunnen:

http://www.pocketinfo.nl/nieuws/aan...ten-msn-en-yahoo-messenger-op-elkaar-aan.html

Dus probeer het even.

je kan iedere email adres gewoon aan je contacten bij msn messenger toevoegen

om te kunnen lullen moet die ander wel een .net passport hebben aangemaakt

[Link niet meer beschikbaar]

Volgens mij kan dat wel, al moet die ander dan ook MSN gebruiken. Het kan dus niet dat jij MSN gebruikt en zij Yahoo Messenger.

Terug
Naar boven