XXL Nutrition

Yahoo! gaat nu in zee met concurrent Google

CoachDO

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
252
Lengte
1m86
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Google kan binnenkort advertenties plaatsen naast de zoekresultaten op de zoekrobot van Yahoo!. Zo wil het bedrijf jaarlijks 800 miljoen dollar ophalen.

Het akkoord moet wel nog worden goedgekeurd door het Amerikaanse ministerie van Justitie, want mogelijk is het in strijd met de antikartelwetgeving.

Volgens Yahoo! en Google zal de samenwerking juist meer concurrentie brengen omdat Yahoo! gisteren nee zei tegen Microsoft, aldus de eigenaar van Google.

Samen innen Google en Yahoo! meer dan 50 procent van de mondiale inkomsten uit reclame op het internet. Deze markt was in 2007 goed voor 40 miljard dollar, een bedrag dat tot 75 miljard zou oplopen in 2010.

Gisteren was de overname van Yahoo! door Microsoft nog definitief afgesprongen omdat de directie van Yahoo! het bod veel te laag vond.
In your Face Microsoft

Laatst bewerkt:
Ongelofelijk...Ik kan me alleen maar indenken hoe ff-ing rijk die gasten zijn die Google en Yahoo hebben opgestart.

Staat daar nou dat Microsoft de eigenaar is van Google :scratch:

• Topic Starter Topic Starter
Microsoft wou yahoo opkopen, maar is niet doorgegaan. Google is nu samen met yahoo wat reclame-advertenties betreft.

Microsoft wou yahoo opkopen, maar is niet doorgegaan. Google is nu samen met yahoo wat reclame-advertenties betreft.
Dat snap ik allemaal, het gaat hierover:

"Volgens Yahoo! en Google zal de samenwerking juist meer concurrentie brengen omdat Yahoo! gisteren nee zei tegen Microsoft, de eigenaar van Google."

:dunno:

Dat snap ik allemaal, het gaat hierover:

"Volgens Yahoo! en Google zal de samenwerking juist meer concurrentie brengen omdat Yahoo! gisteren nee zei tegen Microsoft, de eigenaar van Google."

Vreemd ??? Ja ik heb het letterlijk gecopyd. Zal wel fout in artikel zijn ofzo. Iemand die het beter weet?

t*ring als je dat ooit bent gestart moet je nu echt waanzinnig rijk zijn...

Ik snap niet waarom mensen zo anti-microsoft zijn. Ze brengen toch goede software op de markt?

ik heb er ook niets op tegen.

haha als ik maar kan internetten :D

Ik snap niet waarom mensen zo anti-microsoft zijn. Ze brengen toch goede software op de markt?
Daar zijn velen het nou net niet mee eens. Plus dat Microsoft probeert heel de markt naar hun hand te zetten door het voor concurenten moeilijker te maken. Je herinnert je toch nog de monopolie rechtzaak ed. Micro$oft wordt door velen gewoon als een 'evil' bedrijf gezien.

Vind ik ook. Dat de mega-nerds van deze wereld zoveel te zeuren hebben op de producten van MS kan ik wel begrijpen, omdat die anders naar software kijken. Voor de gemiddelde gebruiker is MS gewoon goed en gebruikersvriendelijk.

Terug
Naar boven