Fitness Seller

Breaking News Yeah Baby

supreme

Ripped Bodybuilder
Waardering
43
Lengte
1m93
Massa
83kg
http://www.spitsnieuws.nl/archives/film/2008/06/vierde_austin_powers_op_komst.html

Acteur Mike Myers is bezig met een vierde film rond zijn gestoorde karakter Austin Powers. Dat maakte de acteur en schrijver afgelopen weekend bekend tijdens de première van zijn nieuwe komedie The Love Guru.

Myers heeft aangegeven met "erg goede ideeën" rond te lopen, maar hij vraagt fans nog even geduldig te zijn. "Ik ben wel bezig aan een script. Maar goede grappen kosten tijd." Het is inmiddels zes jaar geleden dat het laatste deel rond de onconventionele spion in de bioscopen te zien was. Goldmember, zoals de subtitel van de film luidde, bracht wereldwijd zo'n 300 miljoen dollar in het laatje.

Een van mn favoriete film triologie krijgt een vervolg... die humor is brutal:D

Misschien ben ik saai, maar vind Austin Powers beetje saaie voorspelbare humor hebben, en nu gaan ze het ook nog uitmelken.

1 woord: Jippie..

Doe mij wayne's world maar.

Beyonce was heerlijk in Goldmember:bukkake:

Humor adoreer je niet, dat spreid je zelf ten toon.

Look at me, I'm being the alpha and the omega in the middle of the light and the ressurection. Now let the 6 wh*res enter my VIP room and sit on my lap, while I snort the blow from their magnificent tits.

Zip it:D hijs gewoon vet

Fat Bastard was brutaal.

wel toevallig dat dan ook in ene mini-me's coïtustape 'uitlekt'

Terug
Naar boven