MuscleMeat

Year round on

VincPiana

Cool Novice
Elite Member
Waardering
5
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
6%
Heren!

Ben op dit moment nog bezig met een cycle, loopt nog 8 weken
Op deze weken ga ik proberen om nog zo droog mogelijk te eindigen.
En ben van plan om daarna te starten met :

Ghrp-6 3x 100mcg per dag
Hgh 2,5iu per dag
En igf-1 en insuline afwiselend elke 4 weken.

En dan naverloop van tijd enkele aas cycles hierbij.
Wat denken jullie hiervan?

Plus nog even een vraagje. Ben van plan de igf om de 3 dagen te zetten in getrainde spier..
Maar kijk er eenbeetje tegenop elke x zon blauwe of groene naald erin te knalle.
Kan ik igf makelijk met insulinenaald zetten in alle spieren?

Igf kan makkelijk met igf spuitje, merk je echt niet veel van.
Zou als je kan de hgh opbouwen en hoger doseren, zeker richting 5iu. Toch als je massa wil.

• Topic Starter Topic Starter
+ vraagje voor mensen die al langer aan de hgh zitten.
Word vaak gezegd dat je herstel vele sneller is na een cycle. Respecteren jullie de time on = time off regel ook met hgh of gaan jullie sneller terug on?

Zou persoonlijk bridgen en niet off gaan op hgh. Zonde van 't dure spul dan vind ik hehe. Zat voorbeelden van gasten die al 3 + jaar niet meer off zijn geweest en die hun vrouwtje bezwangerd hebben dus dat zou voor mij geen reden zijn t niet te doen..

Zou persoonlijk bridgen en niet off gaan op hgh. Zonde van 't dure spul dan vind ik hehe. Zat voorbeelden van gasten die al 3 + jaar niet meer off zijn geweest en die hun vrouwtje bezwangerd hebben dus dat zou voor mij geen reden zijn t niet te doen..

hmm bridgen heb ik al veel over nagedacht.. maar vind het mischien nog te vroeg om egt een jaar of langer on te gaan... Zou nog graag kunnen herstellen erna.. dus denk dat het een serie korte kuurtjes zullen worden

HGH wat hoger zetten bro. 2iu is beetje zonde vind ik.

Terug
Naar boven