Fitness Seller

Youtube hangt

mikeo26

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
1.793
Lengte
1m81
Massa
117kg
Sinds vandaag heeft de youtube die ik open via firefox ineens een andere interface, het balkje is wat moderner (zwart van kleur ook nu).

Maar hij blijft steeds hangen en dan hangt de complete FF.

In IE is het nog steeds de oude skin, maar ik gebruik FF. Hoe kan ik dit oplossen? Meer mensen hier last van?

Ik gebruik ook Firefox, maar YouTube ziet er nog hetzelfde uit ???

geen last van in FF bro....

Zie ook geen verschil, screenshot?

• Topic Starter Topic Starter
Hij pakt geen screenshots in dat scherm, ik maak als ik thuis ben van werk straks wel even een foto met de camera.

Anders update je even met de laatste nieuwe, ook al heb je die al. Kijken wat dat doet...

qxw7xd.jpg

Zeker weer zo'n test van Google, alleen een paar mensen krijgen dit te zien, ze volgen die gebruikers, en aan de hand van of en hoe het werkt bepalen ze of ze het gaan implementeren.

Verder heb ik geen idee hoe je het moet kan oplossen, maar het kan dus zijn dat het morgen opeens weer als vanouds is.

Oke dat zal t wel zijn dan want mijn google, gmail account zijn ook allemaal gelinkt

Ik krijg nu wel een donkergrijze navigatiebalk in Google, vind het geen verbetering...

De balk is nog steeds dezelfde donkergrijze/zwarte kleur, maar hij hangt niet meer iig

Terug
Naar boven