Fitness Seller

Youtube Quality verbeteren

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Sinds dat Youtube nog steeds mono audio kwaliteit schijnt te zijn;

Is er een goede mogelijkheid om de geluidskwaliteit van Youtube liedjes te verbeteren?

Voo of na het downloaden (en omzetten naar mp3).

Videokwaliteit heb ik nix mee. Alleen de audio wil ik goede kwaliteit hebben,maken (mp3).

Iemand tooltjes, hulpmiddelen? progjes specifiek voor dit soort omzettingen/verbeteringen?

Zijn er betere geluidskwaliteit soort sites als youtube misschien?

YouTube geluidskwaliteit is altijd al slecht geweest, ik download zelf altijd via http://zamzar.com, maar dan heb je ook geen suprieure audio...
Je kan natuurlijk ook die liedjes downloaden via limewire ofzo :P

kwaliteit kan je niet verbeteren. Je kan er hooguit wat ruis uit filteren maar verder niets.

Je kan toch alles wel downloaden wat op youtube staat? Torrents, soulseek, etc.

omzetten naar mp3 kan wel (vdownloader bijvoorbeeld), maar d ekwaliteit zal er niet beter van worden (in tegendeel zelfs aangezien mp3 geen lossless protocol is)

WERKT ECHT :P

Zet in de zoekbalk achter het adres van een al geopend filmpje

&fmt=18

dus
www.youtube.com/watch?V=abcdef123
word
www.youtube.com/watch?V=abcdef123&fmt=18

video word in high quality afgespeeld je ziet ook onder de venster van de videoplayer "bekijken in normale kwaliteit" wat dus beteken dat je hem nu in hoge kwaliteit aan het kijken bent , maar je hebt dus veel beter geluid en VEEL beter beeld.

sommige nieuwere filmpjes staan al automatisch in high quality.

Karma voor mijn goeie tip mag altijd

WERKT ECHT :P

Zet in de zoekbalk achter het adres van een al geopend filmpje

&fmt=18

dus
www.youtube.com/watch?V=abcdef123
word
www.youtube.com/watch?V=abcdef123&fmt=18

video word in high quality afgespeeld je ziet ook onder de venster van de videoplayer "bekijken in normale kwaliteit" wat dus beteken dat je hem nu in hoge kwaliteit aan het kijken bent , maar je hebt dus veel beter geluid en VEEL beter beeld.

sommige nieuwere filmpjes staan al automatisch in high quality.

Karma voor mijn goeie tip mag altijd

De URL bevat een video-id met een onjuiste notatie

Ik gebruik deze site altijd als ik mp3 muziek van youtube wil afhalen:
http://listentoyoutube.com/

Kwaliteit is gewoon goed, hangt natuurlijk ook af wat het bronbestand is.

• Topic Starter Topic Starter
Bit-rate converten ?

Bepaalde dingen vind je alleen bij You-tube. En niet bij p2p programs bijv.
Vandaar dat ik er zo op hamer...

Mij lukt het ook niet Notoriuos W1. Heb het nu bij een 3-tal (verschillende) liederen geprobeerd, maar zegt alleen maar dat het niet gaat ???

Moet dus proberen als ik het fimpie al heb ingeladen? en dan inttinken terwijl ie afspeelt?

Weet iemand welke bit-rate youtube normaliter hanteert? 8-12 bits? Toch geen 16 bits kwaliteit?

youtube's muziek is meer dan voldoende kwaliteit om op te trainen :)

(en high quality video is iets anders dan hoge kwaliteit geluid)

youtube's muziek is meer dan voldoende kwaliteit om op te trainen :)

(en high quality video is iets anders dan hoge kwaliteit geluid)

nou ik heb toch wel gemerkt da bij veel videos dit ook kan schelen in geluid... Als ik bv tutorials kijk over producen klinkt een snare soms als een of andere natte scheet en luister ik hem op high quality hoor ik een verbetering... Ik zeg niet dat het een wondermiddel is ,maar naar mijn gevoel helpt het zeer goed.

Is mijn uitleg nu zo slecht....???

nou wat ik dus bedoel.. je bent een video aan het kijken in youtube. dan heb je in de zoekbalk dus de link staan. Dan typ je daarachter &fmt=18 eraan vast druk je op enter en dan opent die het filmpje in high quality.

Terug
Naar boven