AndroidHealthClinic

Ze zitten erin.

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Zojuist met aanmoediging van Dani (dank!) 2x 5ml pure roids in mijn billetjes gezet.

Mijn Kuur Is Begonnen.

Het voelt raar. Een soort van rush jaagt door mijn dijen en schaamstreek, maar wat wil je.

De Galenika test-amps (zie pic) waren verrassend makkelijk te openen.
Normaal duurt dat eeuwen inzagen, nu was een inzaagje van 15 sec genoeg.

De Boldenone (BD) vial opende makkelijk met de fliptop (zie pic 2)

En na lang opzuigen stonden de spuitjes klaar. (pic 3)

Maar de rubbers in de spuiten zijn niet van die kwaliteit zoals ik ze in Spanje had (dat was een Italiaans merk).
De Boldenone schóóf erin. De test-spuit schokte echter behoorlijk.
Maar verder prima spuitjes.

Zo, nu even 2-3 dagen wachten en het 'stretch'-gevoel komt op in de ochtend en even erna komt Mr Pheromone my friend om de hoek kijken :devil:

Thanks ook Schroefje bro!

DBC01

VUILE......GHEGHEGHEGHE ik wist het wel ;)

Hum het is dat de zon weg gaat hier en ik het nog wel (hopenlijk) op kan brengen om een weekje te wachten met de wistrol depot

Ik wil ook !![Afbeelding niet meer beschikbaar]

Succes bro! Dat wordt knalluhh!:thumb:

he maak eens wat before en after pics....dan kunnen we t resultaat zien :thumbs:

Weet je, we waren allemaal zo in spanning de laatste tijd... en dan komt het eigenlijk toch nog best wel plotseling.

DBC01 zei:
...
Zo, nu even 2-3 dagen wachten en het 'stretch'-gevoel komt op in de ochtend en even erna komt Mr Pheromone my friend om de hoek kijken :devil:
...

En daar is het onze DBC nou allemaal om te doen. :D

Lol, he opa ik heb nog een toepasselijk plaatje voor je.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt door een moderator:
Zit die gozer dan niet zo te pesten met dit soort plaatjes en stuur em een Pokemonplaatje. Het zou een mooie daad van verzoening zijn tussen jullie twee. :p

veel succes met je kuurtje..altijd goed gevoel zon spuitje in je kont:)

hahah klasse bro!!...HORMOONTJE....POWERRRRRRRRRRR............!!! :D

D.W.

Niet je darmwand perforeren he?? :D :D

Succes gozer!!!!!!!!!!!!!!!!!! hopelijk haal jij je doel, wat is eigelijk je doel ??????

sooooo...heb net ff je link bekeken...ben benieuwd watje aankomt..want de hoeveelheden zijn echt waanzinnig!! beetje te gek voor woorden(ahum)
succes

Terug
Naar boven