AndroidHealthClinic

zelf caps maken

younggod

Competitive Bodybuilder
Waardering
71
ik heb een paar gram van de grondstof roaccutane

Kan iemand me tips geven hoe ik hier het beste caps van kan maken?

moeten er nog andere stoffen bij. Kun je ergens aan lege caps komen?

elke vorm van hulp is welkom!

Vind je het niet riskant om zelf gemaakte roa in te nemen? gezien je er niets van af weet.

Ga gewoon naar je dermatoloog zou ik zeggen, als je het nodig vindt om aan de roa te gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Suat zei:
Vind je het niet riskant om zelf gemaakte roa in te nemen? gezien je er niets van af weet.

Ga gewoon naar je dermatoloog zou ik zeggen, als je het nodig vindt om aan de roa te gaan.

ik snap je punt, maar een dermatoloog geeft je het niet zo maar. Bij de meeste moet je echt een kop als een grind tegel hebben voordat ze het voorschrijven.

tevens is het ook niet voor mezelf......

valt wel mee als je op je rug veel heb en je heb er erg last van zeker bij het werk of wat dan ook of dat je sociale leven er erger van minder wordt dat je niet durft te zwemmen of wtf dan ook kan je het best wel gauw krijgen vooral als je sociale leven eronder valt.

Wow, weet niet of hier veel mensen zitten die je kunnen helpen hiermee. Maybe Leviathan.

Anders even rondkijken op int boards zoals CEM, bb.com, anabolicminds ed. Die hebben dacht ik dedicated knutselhoekje. :)

Je hebt verder niets nodig alleen capsules en die kan je kopen bij 1fast400 of je kan het ook gewoon bij de apotheek proberen.

Wel opletten! de grondstof die je hebt oxideerd zodra i in aanraking komt met zuurstof, het spul verouderd dus snel en wordt minder werkzaam. Als je het spul gewoon open laat liggen zie je dat het gaat verkleuren ook.

hmm heb ook wel eens geprobeerd caps te maken van een of ander illegaal goedje. heb ik andere caps leeggemaakt, de stof afgewogen er in gegooid met een punt van een mes en de caps weer in elkaar gedaan...ging k*t.
anders weeg je de hoeveelheid af en mik je t in je drinken.
cola overwint bijna elke vieze smaak, uitz g en snel ;)

oke thanx jongens, ik ga wel ff uitzoeken hoe ik dit het makkelijkst kan doen.

ff op die site's van mr j kijken.

@ hardgainer, is dat al na een paar minuten dat de stof oxideerd of na lange bloot ligging?

nee gaan paar maanden over....dat spul wordt dan taai achtig en hard...dus geen mooie poeder vorm meer..

tegen die tijd is het allang op.

ik heb trouwens net een cap em quick kitje bestelt bij 1 fast 400
zitten een aantal lege caps bij en een apparatje om ze makkelijk te cappen.

ik laat wel weten of het wat is.

Sorry hoor maar jij bent echt niet wijs,,, je gaat toch niet met die shit lopen klooien je moet nog heel lang met je lichaam. koop gewoon goede en betrouwbare gear daar heb je ook het meest plezier van en ik denk dat het dan ook tussen de oren beter zit!!

waarom zou je risico lopen???

rockybalboa zei:
Sorry hoor maar jij bent echt niet wijs,,, je gaat toch niet met die shit lopen klooien je moet nog heel lang met je lichaam. koop gewoon goede en betrouwbare gear daar heb je ook het meest plezier van en ik denk dat het dan ook tussen de oren beter zit!!

als je een goed adresje weet voor roacutane....

LET OP; ik heb er geen last van, maar ik word helemaal para als ik ineens onder de puisten kom te zitten tijdens een kuurtje. En je hoeft dan echt niet bij de dokter te komen;

"ja beste jongen, je zit toch niet aan de hormonen he?"
" nee dokter"
"weet je het zeker"
"ja dokter"
"nou, we kijken het nog een maandje aan, als het dan nog niet weg is, zal ik je een middeltje voorschrijven"

VRIJ VERTAALD IN DE GEEST VAN DE DOKTER;

"hahahaha, eigen schuld dikke bult wijze lul, had je maar niet aan de anabolen moeten beginnen, dit is je straf"

rockybalboa zei:

volgens mij heb jij geen idee waar het over gaat!

zeg dan gewoon niks....

Terug
Naar boven