XXL Nutrition

Zelfgemaakte tracks (elektronisch)

Ano_1992_1

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
19
Ik heb 2 nummers beluisterd - elektro (melodisch) en trance (3-13) en moet zeggen dat ik het zeker niet slecht vind. Op dat elektro nummer zou ik zeker kunnen losgaan :-)
Goed bezig zou ik zeggen. Ben benieuwd wat de kenners ervan zeggen.

leuke opbouw die hardstyle.....echte belgie sound he...als je er nou meer hebt zal ik er een leuke mix van maken;)

• Topic Starter Topic Starter
Die elektro (melodisch) is vet!

Hoe maak je het? ;)

Alles is met Fruityloops 7 gemaakt

Erg gaaf!

Nice!!
Zou ik dat zelfgemaakt hiphop beatje zonder voice mogen?
Wil wel eens wat testen.
Bert

Over dat 2e (03-13 trance) trance nummertje, rest zal ik later mischien nog wel eens naar kijken:
Je sidechaining is te zwaar(beginnende bij 00:57), bij 2:30 spelen er echt veel te weinig channels, ik zou het opvullen met wat fx, zit ook iets te veel reverb op die lead. Bass bij 2:43 is veel te hoog. Mixing/Mastering kan natuurlijk een stuk beter, ik heb studio monitoren, wil wel een keer een poging voor je doen als ik wat meer tijd heb. Verder is er niet genoeg structuur in het nummer te herkennen, het is vrij random.
Overall: Een hoop kan beter, maar het klinkt zeker al goed.
Je leads zijn wel een pluspunt, zelf gemaakt?

Over dat 2e (03-13 trance) trance nummertje, rest zal ik later mischien nog wel eens naar kijken:
Je sidechaining is te zwaar(beginnende bij 00:57), bij 2:30 spelen er echt veel te weinig channels, ik zou het opvullen met wat fx, zit ook iets te veel reverb op die lead. Bass bij 2:43 is veel te hoog. Mixing/Mastering kan natuurlijk een stuk beter, ik heb studio monitoren, wil wel een keer een poging voor je doen als ik wat meer tijd heb. Verder is er niet genoeg structuur in het nummer te herkennen, het is vrij random.
Overall: Een hoop kan beter, maar het klinkt zeker al goed.
Je leads zijn wel een pluspunt, zelf gemaakt?

- als je nog naar andere nummers kijkt, zou ik misschien die eerste TRANCE 'aanbevelen', dat is wat recenter en misschien beter?
- Ik ben het op alle punten wel eens met je kritiek.
- Over mastering: ik heb pc-speakers van een onbekend merk, eigenlijk vind ik ze vrij goed maar het is natuurlijk niets in vergelijking met monitoren :p. Ik merk ook wel dat mn tracks anders klinken als ik ze elders opleg.
- Leads zijn allemaal zelfgemaakt, op die remix van Zoo brazil - crossroads na natuurlijk :)

Bedankt ;)

- als je nog naar andere nummers kijkt, zou ik misschien die eerste TRANCE 'aanbevelen', dat is wat recenter en misschien beter?
- Ik ben het op alle punten wel eens met je kritiek.
- Over mastering: ik heb pc-speakers van een onbekend merk, eigenlijk vind ik ze vrij goed maar het is natuurlijk niets in vergelijking met monitoren :p. Ik merk ook wel dat mn tracks anders klinken als ik ze elders opleg.
- Leads zijn allemaal zelfgemaakt, op die remix van Zoo brazil - crossroads na natuurlijk :)

Bedankt ;)

Ik zal hem zo eens luisteren, mischien is een goede koptelefoon een idee voor je? Ben je niet zo'n vermogen kwijt, 100-150 euro en je hebt een prima ding.
Leads zijn allemaal zelfgemaakt
VST's vooral?

Ja, aangepaste presets.

Terug
Naar boven