MuscleMeat

Zieke aanbieding

utm_source=Affiliate

En hoeveel steek je in je eigen zak? ;)

veel te klein

Dat is toch niet zo heel groot.

1920 x 1080, mijn laptop heeft 1280x800. dus als ik die op zn zij zet en er 2 naast elkaar doe heb je dat scherm al bijna.

Whow €4,- korting dat is goedkoop.

469 bij de neckermann

lol Affiliate.

f**got

voor 600 piek koop ik een 42inch lcd van philips, nieuwe modellen. Splinter nieuw.

• Topic Starter Topic Starter
utm_source=Affiliate

En hoeveel steek je in je eigen zak? ;)

Heu? Ik heb hem inderdaad gekopieerd uit een moneymiljonair mailtje.. Krijg ik hier dan geld voor ofzo als jullie er op klikken?

Nja zal allemaal wel, ik heb ook niet verlegen, vond het een mooi prijsje. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik op het moment de ballen verstand heb van wat je voor een goede tv neer legt.. Vandaar.

Heu? Ik heb hem inderdaad gekopieerd uit een moneymiljonair mailtje.. Krijg ik hier dan geld voor ofzo als jullie er op klikken?

Nja zal allemaal wel, ik heb ook niet verlegen, vond het een mooi prijsje. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik op het moment de ballen verstand heb van wat je voor een goede tv neer legt.. Vandaar.
Ligt aan de manier hoe die affiliate systeem werkt.
Sowieso als wij kopen krijgt diegene geld aan wie de affiliate link gekoppeld is, alleen zie ik niets van een id, dus diegene krijgt niets, noppes, nada. :D

Terug
Naar boven