Fitness Seller

Ziekte en kickstart kuur

tullamore

Novice
Waardering
0
Ik zit nu in mn 3e week van mn kuur (Dianabol/Test E/ Deca) en heb net een zware keelontsteking achter de rug....heb sinds donderdag anti-biotica gehad en ben daar morgen klaar mee.....in mn kuur zat als kickstart week 1 t/m 5 Dianabol 40 mg per dag

Nu ben ik sinds donderdag gestopt met de dianabol omdat dit mij het beste leek met name voor de anti-biotica....dus dat wil zeggen dat ik 3 dagen geen orals heb gehad...

Is het nu verstandig om de Dianabol te hervatten? en vanaf morgen weer 40 mg te gaan nemen voor 1,5 week of moet ik de Dianabol laten voor het is en nu de injects (Test E/ Deca) hun gang laten gaan....???

Voegt het uberhaupt nog wat toe om verder te gaan met Dianabol na een pauze van 3 dagen?

Ook wil ik natuurlijk gyno verschijnselen verkomen

Graag jullie mening hierover :rolleyes:

mvg

Ben je wel doorgegaan met Test en Deca.?

Dan zou ik verder gaan met de Dbol.

als je ook al gestopt was met je Deca en Test.

wacht dan tot je goed herstelt bent.

• Topic Starter Topic Starter
Ben je wel doorgegaan met Test en Deca.?

Dan zou ik verder gaan met de dianabol.

als je ook al gestopt was met je Deca en Test.

wacht dan tot je goed herstelt bent.

ben met mn injects gewoon doorgegaan: 500 mg Test E en 400 mg Deca per week

ben puur ff gestopt met de dianabol zodat mn anti-biotica goed aan kon slaan en omdat ik die paar dagen helemaal niet getraind heb omdat ik hoge koorts had en niks kon eten etc.....

ben nu weer helemaal fit en wil weer knallen! :cool:

tis voor mij belangrijk om te weten of het daadwerkelijk verstandig is en nut heeft om de dianabol te hervatten na een "pauze" van 3 dagen....kon het nergens vinden op het forum

• Topic Starter Topic Starter
meer mensen die hier een mening over hebben?

Laatst bewerkt:
in principe bouwt dianabol weer snel op dus zou het wel kunnen. Anderszijds ben je al drie weken onderweg dus de test en deca beginnen snel merkzaam te werken. Tja, wat jij wil...zou t persoonlijk achterwege laten.

Laatst bewerkt:
Zoals ik begrijp heb je 5 weken kickstart gepland, en nu 2 weken dus 14 dagen gebruikt.

3 dagen niet ivm Koorts. dus knal je weer verder voor de volgende 18 dagen.

Je geeft zelf al aan herstelt te zijn dus. Succes.

Terug
Naar boven