Fitness Seller

Zijn jullie wel is op T.V geweest ?

TheRay

Massive Warrior
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
2.745
Ik ben al redelijk vaak op TV geweest..
dat ik 16 was in een educatief programma(geloof dat het de KRO was) over hobby's, uiteraard over RC auto's' :p

en een keer in een minder leuk programma dat ging over berm rouw...
ook nog met me Honda CBX550 op TV. ook gereden met de camera man achterop (zonder helm)..
(ziet veel in berm rouw)

En ik kom wel is voorbij in politie programma's...

Jij wel is ?
/wacht op Scoobz0r :D

Groetjes, Reetje...

Ja, ik ben Pierre Carette.

Keertje in het jeugdjournaal op de achtergrond :D Verder niet voor zover ik weet.

Vaker bij de samenvattingen van Roda.

regelmatig bij opsporing gezocht (ik ben dan onherkenbaar in beeld anders wordt me moeder gek).

• Like
Waarderingen: mat
Ja.

Blik op de weg
Smaakpolitie
Opsporing verzocht (hey ovosnovo jij ook hier!?)
RTL nieuws
NOS nieuws
Hart van Nederland
TV Noord Holland
BBC
CNN
Al Jazeera (had me toen heel lang niet geschoren)
Herken de homo

Dat was het wel denk...

Owja, hoe kon ik mijn vriend Peter R nou vergeten...

achmea kennisquiz toen ik 10 was.
bijna finale gehaald nog (dat feel wanneer bijna kwart miljoen €)

ja, emmanuelle

In 'Help mijn man is homo'
'De verbouwing (van je vrouw)'
'Sterren nken sterren op het ijs'
'Hang hem er in'

Maar serieus, alleen op een piratenzender toen ze in 1982 een voetbalwedstrijd van ons filmde. Was ik in het pauzefilmpje te zien tussen 2 films door.

Paar keer ja

In de zeik genomen bij een verborgen camera programma.

Ligt nog wel ergens een vhs in mn ouderlijk huis ergens op zolder er van. Was al tijdje terug (2001) in het flutprogramma 'Kendit Camera' met Matthias Scholten. Ik had toen een koeriersbaantje en moest bij een sportschool iets ophalen. Stond die Matthias daar vermomd, wat ik niet doorhad :o, die vroeg of ik op de loopband stukje wou lopen zodat dat ding afgesteld kon worden en moest ik de papieren daarvan ergens heen brengen. Had hij me iets van een uur op die loopband gezet op hoogste stand ofzo. Ik dood op. En toen ik helemaal naar de klote was ging een spiegel open en daar zat een camera achter. :suicide:

Ligt nog wel ergens een vhs in mn ouderlijk huis ergens op zolder er van. Was al tijdje terug (2001) in het flutprogramma 'Kendit Camera' met Matthias Scholten. Ik had toen een koeriersbaantje en moest bij een sportschool iets ophalen. Stond die Matthias daar vermomd, wat ik niet doorhad :o, die vroeg of ik op de loopband stukje wou lopen zodat dat ding afgesteld kon worden en moest ik de papieren daarvan ergens heen brengen. Had hij me iets van een uur op die loopband gezet op hoogste stand ofzo. Ik dood op. En toen ik helemaal naar de klote was ging een spiegel open en daar zat een camera achter. :suicide:
Ze hadden zeker nog nooit zo gelachen? Klinkt als een saaie grap :rolleyes:

Terug
Naar boven