MuscleMeat

Zijn ze nu helemaal gek geworden? Crazy Frog krijgt eigen tv-serie!

Bezoekers in dit topic

Peoples

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
12.072
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
De irritante kikker Crazy Frog, bekend van reclames van het beltonenbedrijf Jamba, krijgt waarschijnlijk een eigen televisieserie. Dat is tijdens de Parijse Mipcom-mediabeurs bekendgemaakt. De Duitse productiemaatschappij The League of Good People is inmiddels met verschillende televisiestations in onderhandeling over uitzending van de serie.

AT Merchandising en Al Ovadia & Associates, die respectievelijk wereldwijd en in de Verenigde Staten de rechten op de beltoonkikker bezitten, zijn bezig het Crazy Frog-merk verder uit te baten, nadat eerder dit jaar 600.000 exemplaren werden verkocht van de door Crazy Frog gepresenteerde cd-single Axel F Remix. Behalve de tv-serie zal er binnenkort een internetspel van start gaan. Rond de kerstperiode verschijnt de game Crazy Frog Racer voor pc en PSP.

(bron:fok.nl)

Kunnen we geen handtekeningen verzamelen om dit klote beest voor eens en altijd te verbannen uit onze maatschappij??
 
ik ben voor een verzetsbeweging tegen het beest.

Strijders wapen u...
 
Afmaken die ****ing k*tkikker!:mad: :mad:
 
Het word weer tijd om wat kuikens door de blender te halen
 
Zucht, nog meer van die zooi, ik word er kotsmoe van :mad: .
 
ik hou van die kikker.........op mijn bord..!!
 
Met de grond gelijk maken :mad:
Kunnen we de DBB-knokploeg er niet op afsturen?
 
ik hoop dat ze dat op Talpa gaan uitzenden, ik vind het er wel bij passen eerlijk gezegd :P
 
Die kikker werd al ergens in de jaren 90 ontworpen, staat ook als een standaard voorbeeld in 3dsmax meen ik.

De kikker zelf is al iritant , maar het geluidje van "meememememeee en tuuutuuututtutututttuuuu " zeg maar , dat is wel heeeeel zwaar iritant !!.. vooral als je per ongeluk met je muis over zo'n banner heen gaat.
 
ALLES aan dat hele gedoe met die kikker is gejat. Dat k*tbeest bestond volgens mij al. Dat memememememememebeng beng komt van een oude site van 6 jaar geleden wat op internet stond. Waarbij je zo'n plaatje van een F1 wagen zag en daarbij dat irritante geluidje hoorde. Die song is van Axel F en hebben ze die zielige stemmetjes tussen geremixed.

En dan wordt het nog een commercieel succes ook nog. potverdomme! In wat voor tijd leven wij? ARG :barf:
 
de crazy frog kwam toendertijd in een reclame stuk van een turbo fabrikant voor, zoals benchmarc al zegt alles is gejat.
 
WTF???:mad::eek: we blazen heel dat kankerJamba gebouw op!!!!Ik heb er nu de schurft van die |&^%$#@kikker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:shoot:
 
RobertHosper zei:
WTF???:mad::eek: we blazen heel dat kankerJamba gebouw op!!!!Ik heb er nu de schurft van die |&^%$#@kikker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:shoot:
Yeah!! Net als sadam hoessein, de kogel :shoot:
 
nog even 5 keer fightclub kijken ik weet hoe je van zeep een prima Bom kan maken om die gasten naar de eeuwige kikkervelden kan schuppen
 
Hoewel hij me mateloos irriteert, vind ik het spijtig dat ik hem niet heb uitgevonden. Een klote kikker heeft die uitvinder ws al miljoenen opgeleverd.
 
mosfet zei:
Hoewel hij me mateloos irriteert, vind ik het spijtig dat ik hem niet heb uitgevonden. Een klote kikker heeft die uitvinder ws al miljoenen opgeleverd.

Dat is ook weer de keerzijde van het verhaal.


Maar nu is het genoeg..... :mad:
 
Tja, het feit dat die kikker een succes is ligt toch echt aan de mensen menigte die het helemaal geweldig vinden en al die troep gaan kopen. De één steekt de andere aan... Hopen dat het niet zo zal gaan met de vogelgriep.


(j/k)
 
Gelukkig kijk ik bijna geen tv meer :cool:
 
Moontribe zei:
Tja, het feit dat die kikker een succes is ligt toch echt aan de mensen menigte die het helemaal geweldig vinden en al die troep gaan kopen. De één steekt de andere aan... Hopen dat het niet zo zal gaan met de vogelgriep.


(j/k)

en dat kan ik me dus niet voorstellen he....
Iedereen die ik spreek vindt het meesterlijk irritant. Nog nooit heeft 1 iemand tegen me gezegd: "owhh Machtige Peoples ik vindt die kikker de bomb".

Ik zit aan een landelijk referendum te denken!
 
Back
Naar boven