XXL Nutrition

Zink supplementatie en de link met prostaatkanker

beetje lezen selt dat 15mg/dag geen invloed heeft en het 2de artikel stelt dat de kans 2% groter wordt bij een consumtie vanaf 100mg/dag aan gesuplementeerd zink.... hoeveel zink wilde je wel niet gaan nemen? ZMA heeft als dosis 30 mg is meer dan zat..

Ik stelde de vraag ook aan B&F shop want in hun Cocktail blend zit ook zinkcitraat.
Kreeg geen antwoord.

Schijnt ook naarmate je ouder wordt meer risico.

prostaatklachten horen er gewoon bij sommigen krijgen dit vroeg of laat toch wel, sommigen helemaal niet. is genetisch en ligt niet aan supplementen

Ik stelde de vraag ook aan B&F shop want in hun Cocktail blend zit ook zinkcitraat.
Kreeg geen antwoord.

risico op prostaatkanker groter naarmate je ouder wordt

in other news: germany invades poland

Kreeg geen antwoord.

Bodyenfitshop plaatst ook sommige reviews niet. Zo had ik eens soja eiwitten genomen waar ik letterlijk impotent van werd. Iedere keer als ik stopte ermee dan verdween het probleem als sneeuw voor de zon. http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...it-sportsnutrition/soja-eiwit-isolaat/review/

Voor sommige mensen kan een beetje extra oestrogeen geen kwaad haha :)

Als je maar oud genoeg wordt krijg iedereen prostaatkanker. Het kan ook zijn dat de mensen die zink namen ouder werden en dus prostaat kanker kregen :D

tja zeg het maar

Terug
Naar boven