Fitness Seller

Zionistische media kan het niet halen tegen het Internet

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

up yours america!

Waarom ga je niet in die heilstaat wonen, Roxxe? Je bent nog al vol van die malloot van een Ahmadinejad.

Dit waren trouwens figuren van Neturei Karta. Hetzelfde soort gasten die in Iran op bezoek gingen voor de holocaustconferentie.

Haha wat is de hele wereldpolitiek toch ook 1 grote grap zeg.

idd was jij niet tegen die massamoordenaar zijn beleid roxxe ???

Ahmedenijad is oke :thumbup:
Ik wist het wel, allemaal propaganda van zionisten en bepaalde westerse organisaties
Ik was er nog bijna in gaan geloven ook

Jezus de domheid op dit forum begint echt grootse vormen aan te nemen.

Ahmedenijad is oke :thumbup:
Ik wist het wel, allemaal propaganda van zionisten en bepaalde westerse organisaties
Ik was er nog bijna in gaan geloven ook

Verdiep je eens in de bedoelingen van deze tak van Neturei Karta. Net zo goed een stelletje haatzaaiers die o.a. geweld voorstaan om hun doelen te bereiken.

Hoezo ? Het lijkt me eerder een vredelievend groep die niets anders willen dat ze hun geloof belijden op de juiste manier (Judaisme) en niet op de foute(zionisme).
Dat ze meeheulen met ahmadinejahd is omdat hijzelf ook tegen zionisme is en ook de enige leider die daar serieus tegenop gaat.

Wat ik wel gelezen heb is dat er 2 grote groeperingen zijn binnen de Nuterei Karta, maar echt duidelijk wordt er niet gezegd wat de verschillen zijn.

Bron komt van wikipedia.

let me get this straight: de zionistische media censureert zionistische akties zoals deze Oscar-uitrijking?

ik zou es op die link klikken en lezen (liefst op een begrijpende zin)

Ach, als elke vermoedde jood waar dan ook in de media of politiek een zionist genoemd kan worden zonder enig bewijs, dan kan ik deze figuren toch ook zonder bewijs zionisten noemen.

Hoezo ? Het lijkt me eerder een vredelievend groep die niets anders willen dat ze hun geloof belijden op de juiste manier (Judaisme) en niet op de foute(zionisme).
Dat ze meeheulen met ahmadinejahd is omdat hijzelf ook tegen zionisme is en ook de enige leider die daar serieus tegenop gaat.

Wat ik wel gelezen heb is dat er 2 grote groeperingen zijn binnen de Nuterei Karta, maar echt duidelijk wordt er niet gezegd wat de verschillen zijn.

Bron komt van wikipedia.

Er is een branche die geweld goedkeurt en ook niet zal schromen om geweld toe te passen tegen Zionisten.

Verder gaat natuurlijk het oude adagium op : Een vijand van mijn vijand is mijn vriend, een vriend van mijn vijand is mijn vijand.

Terug
Naar boven