Fitness Seller

zit er veel verschil in winny als kickstart of op t einde

joepert

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
mijn vraag is zoals de kop al aangeeft wat nu precies t verschil is winny als kickstart of op t einde van je kuur ervan uit gaan dat k tussen de 250 en 500 mg test neem.ik weet dat de kickstart is ,,dat je gelijk kan knallen maar wat doet t nu precies als je t op t einde neemt datje dan nog ff door kan knallen of dat je wat vocht afvoert.t zal best al eens ergens beschreven staan maar vraag t toch nog eens. gr

Ik vind het beter in het begin dan profiteer je van de krachttoename.
En je hebt geen cortisol problemen (dit is het stresshormoon dit wil je niet in je nakuur).

Als je winny op het einde neemt heb je een hoog cortisol. Je komt wel wat harder uit je kuur. Maar ik vind in het begin beter.

• Topic Starter Topic Starter
wat merk je dan van dat stresshormoon in je nakuur

Je zal in theorie iets minder vasthouden van je gains.

wat is dan een alternatief om op t einde te nemen dat je droger en harder eruit komt en dan wetend dat k die winny in t begin zou pakken

Hm weetje ik zou niet in het begin en op het einde een oral nemen dit is enkel voor langere kuren. In theorie heb je verhoogd cortisol maar als je echt op het einde wilt zou ik er voor gaan. Ik denk dat het wel meevalt dat hele cortisol verhaal.
Of je kan anavar nemen maar dit is heel mild en doet bijna niets vind ik.

wat is dan een alternatief om op t einde te nemen dat je droger en harder eruit komt en dan wetend dat k die winny in t begin zou pakken

Enige alternatief om droger en harder te komen aan het eind is Tren A.. Maar dat lijkt me wat teveel van het goede, neem aan dat het je eerste kuurtje is?

Verder vraag ik me af in hoeverre dat cortisol verhaal verlies zal brengen.. Het is jaren en jaren zo gedaan, en ineens is het not done ivm cortisol.. Als jij het aan het eind wilt nemen zou ik dat gewoon doen.. Misschien dat je de test nog iets langer door kunt laten lopen en zo de cortisol piek op kunt vangen?

Hoelang zou je de test dan door kunnen laten lopen.en hoezo.misschien zijn mn vragen beetje dom maar beter gevraagd dan zomaar wat doms doen.

Mast P

eindigen met winny , best aromasin in je pct

Enige alternatief om droger en harder te komen aan het eind is Tren A.. Maar dat lijkt me wat teveel van het goede, neem aan dat het je eerste kuurtje is?

Verder vraag ik me af in hoeverre dat cortisol verhaal verlies zal brengen.. Het is jaren en jaren zo gedaan, en ineens is het not done ivm cortisol.. Als jij het aan het eind wilt nemen zou ik dat gewoon doen.. Misschien dat je de test nog iets langer door kunt laten lopen en zo de cortisol piek op kunt vangen?

Inderdaad.

@TS

En winny zal je niet ineens extreem droger en meer vasculair maken natuurlijk.
Als KS doet het zijn werk goed, zorg wel voor voldoende vetten in je schema.
sommige zijn gek op Glucosamine maar ik geloof er niet in, je zou het al 8 weken van te voren moeten innemen om zijn werking te doen.

Wat is je doel van je evt, kuur ?

Mijn doel is zoveel mogelijk droge massa vandaar dat k van alles vraag heb alleen vorig jaar 6weken winny gepakt en ben nu aan t kijken voor 2de kuur

week:
1-6 Winny op 50mg pd
1-10/12 TestE 500mg ew tot je vail leeg is :D

verder ligt het aan je voeding en training, ik zou niet te veel boven je onderhoud gaan, wat is je huidige vetpercentage ?

Vet% zal k morgen eens opnieuw laten opmeten en dan posten zal wel iets te hoog zijn bij mijn buik dan daar heb k de laatsten weken een strak balletje gekregen door al t eten

Dan zal er van die droge harde look van winny ook weinig te zien zijn..

Zou het in dat geval lekker aan het begin nemen om alvast lekker in de stemming te komen ;)

Terug
Naar boven