XXL Nutrition

Zit Windows Genuine Advantage je ook dwars ?

Shluh

grow mode
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
6
Lengte
1m94
Massa
99kg
Hello

Ik heb vandaag gezien dat er nogal wat mensen bestookt worden door microsoft, met het rare ster tekentje in de taakbalk rechtsonderaan , die je maar al te graag om de 5min herrinert dat je een illegale windows versie hebt.
Ook bij het opstarten, moet je 5 seconden wachten vooraleer je je pass kan intypen

heb de oplossing geupload voor al diegene die dit probleem hebben:

RapidShare Webhosting + Webspace

gewoon maar de instructies volgen en dan rebooten , klaar is kees. :)

of je koopt het :)

Top:thumbs:

Had het al 3 maanden of zo, was er helemaal aan gewend.:)

dan gebruik je toch linux :P

trouwens 1 windowslicentie = 3x kontje verkopen achter het station ;)
goedkoper kan niet :P

• Topic Starter Topic Starter
dan gebruik je toch linux :P

trouwens 1 windowslicentie = 3x kontje verkopen achter het station ;)
goedkoper kan niet :P

haha :p

ik ben way too lazy voor linux, kheb kubuntu al es gehad maar blijf toch liever in het windows sfeertjeh :p

Microsoft WGA notification tool is NOT active on your system !!

:D :p

ojaa en windows updates vanaf nu uitzetten... ;)

Ff een Kick wie kan mij van die irritante Windows Genuine (bastard shit) afhelpen.. dus wie kan mij ff het bestandje geven dat het weer allemaal in orde maakt alvast bedankt en 10,, misschien zelfs 11 karma punten zullen voor je klaarliggen :D

Nooit problemen mee gehad! Heb al tig herinstallaties gehad. Het is goed om een IT'er te zijn.

jah inderdaad, herinstallate, heb zelf ook een IT achtergrond, alleen geen zin om te zoeken naar meuk, terwijl ik weet dat 1 van jullie het antwoord allang klaar heeft met de correcte oplossing :D

Ik heb geen zin in die herinstallatie eer dat alles goed geconfigureerd staat ben ik 2,5 uur verder.. ja ik heb nogal wat draaien vandaar dat ik liever een App-je heb.. alles staat nu zoals ik het wil alleen die Genuine komt men neus uit.. (zo dat is er ook weer uit :D)

Terug
Naar boven