AndroidHealthClinic

Zitexperiment

zitexperiment

Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
70kg
Vetpercentage
20%
Hallo allemaal,

Mijn naam is Chantal en ik doe voor mijn studie een zitonderzoek op de VU. We zijn heel hard op zoek naar proefpersonen, dus grijpen iedere mogelijkheid aan. Vandaar dat dit tevens mijn eerste post is.

Het onderzoek houdt in dat je 6 dagen een zittende levensstijl aanneemt en twee keer op het VU ziekenhuis langskomt. Je verdient er 150 euro mee! :)

Wij zoeken:Gezonde mannen tussen de 18 en 23 jaar met een actieve leefstijl.

Wij bieden:Urenlang TV en DVD plezier – laat maar weten welke soap/films/serie je wilt kijken ;) Natuurlijk mag je ook eigen spullen meenemen.

Als je interesse hebt, stuur dan een mail naar zitexperiment@gmail.com!

Groeten,
Chantal

als jij zorgt dat ik om de 2 uur kip/tonijn/pasta/rijst etc krijg, en genoeg water... dan schrijf ik me wel in voor 150 euro.

6 dagen zitten met wat series moet ik wel volhouden.

Hoe zit het met etenstijd? Mot wel me kip atten!

Een vrouw van 1.92m? Die zie je niet vaak.

ik werk in de beveiliging en heb al een zittend beroep, maar moet je dan 6 dagen daar zitten of gewoon 4 dagen thuis en dan 2 in het ziekenhuis?

Wat wil je precies onderzoeken dan? En wat ga je met de proefpersonen doen?

150 euries voor een paar dagen zitten/tv kijken... don't trust.

• Topic Starter Topic Starter
Haha, het is echt te vertrouwen, maar het zitten is intensiever dan je denkt.

Op de twee dagen op de VU krijg je 2 maaltijden: Ontbijt en lunch. Ongeveer rond 9.00 en 13.00. Thuis mag je in principe gewoon eten wat je wilt.

Het is overigens 2 keer een dag op de VU in Amsterdam, en daartussen 6 dagen thuis. De twee dagen in de VU verzorgen wij je qua eten en drinken. De zes dagen thuis zul je dit zelf moeten doen. Dan heb je ook iets meer vrijheid om op te staan. We zien het liefst zo veel mogelijk zituren achter elkaar :)

mirin traps chantal koolhaas

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:trollface:

• Topic Starter Topic Starter
Ohja, wat we met de proefpersonen gaan doen. We willen het effect van zitten op verschillende bloedwaarden weten: Glucose, insuline, vetten. Hiervoor nemen we ook bloed af op de twee dagen in de VU.

Terug
Naar boven