Fitness Seller

Zittend plassen

En terecht, je hebt niet voor niks een klabanus gekregen. Al dat gezeik altijd over zittend moeten plassen, pure afgunst van het andere geslacht.

ik ga thuis altijd zitten, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan

ik ga thuis altijd zitten, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Ik doe altijd ienemienemutte tussen staand plassen in de wasbak, staand plassen in de wc en zittend op de wc.
Verder is het ook behoorlijk k*t als je een ochtend stijve hebt, en je moet pissen je hebt dan geen keus om te rennen naar de wc, te zitten om vervolgens met gematigde kracht de plasser richting het water te duwen.
Niet te vergeten dat je nog moet oppassen bij het zitten op de bril, heb al een keer meegemaakt dat ik op m'n stijve lul ging zitten, no joke.

Thuis altijd zittend. Want als ik ernaast zeik moet ik het zelf opruimen en daar heb ik geen zin in:)

Op andere locaties altijd staan... boeit niet als je er dan overheen zeikt:p

Ik doe altijd ienemienemutte tussen staand plassen in de wasbak, staand plassen in de wc en zittend op de wc.
Verder is het ook behoorlijk k*t als je een ochtend stijve hebt, en je moet pissen je hebt dan geen keus om te rennen naar de wc, te zitten om vervolgens met gematigde kracht de plasser richting het water te duwen.
Niet te vergeten dat je nog moet oppassen bij het zitten op de bril, heb al een keer meegemaakt dat ik op m'n stijve lul ging zitten, no joke.

minder erg als op je balzak zitten :(

Wel eens van de handstand gehoord?

zittend pissen is het beste.
Mijn pies spettert altijd rond en zelfs de kleinste druppels komen dan op mijn 200 euri Diesel bling bling jeans.

Maar dat kan ook komen omdat ik gewoon te hard spuit :)

zitten plassen is net zo gay als staand je reet afvegen

ja echt

Terug
Naar boven