M@rsel
Huge Freak
- Waardering
- 12
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een wattesEn terecht, je hebt niet voor niks een klabanus gekregen. Al dat gezeik altijd over zittend moeten plassen, pure afgunst van het andere geslacht.

ik ga thuis altijd zitten, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
ik ga thuis altijd zitten, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan

Ik doe altijd ienemienemutte tussen staand plassen in de wasbak, staand plassen in de wc en zittend op de wc.ik ga thuis altijd zitten, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Ik doe altijd ienemienemutte tussen staand plassen in de wasbak, staand plassen in de wc en zittend op de wc.
Verder is het ook behoorlijk k*t als je een ochtend stijve hebt, en je moet pissen je hebt dan geen keus om te rennen naar de wc, te zitten om vervolgens met gematigde kracht de plasser richting het water te duwen.
Niet te vergeten dat je nog moet oppassen bij het zitten op de bril, heb al een keer meegemaakt dat ik op m'n stijve lul ging zitten, no joke.

Verder is het ook behoorlijk k*t als je een ochtend stijve hebt, en je moet pissen je hebt dan geen keus om te rennen naar de wc, te zitten om vervolgens met gematigde kracht de plasser richting het water te duwen.