Fitness Seller

Zo min mogelijk kans op ACNE en GYNO?

MadRuffian91

Advanced Bodybuilder
Waardering
78
Lengte
1m84
Massa
84kg
Vetpercentage
14%
Oke, even voor de duidelijkheid: ik ben niet van plan om aas te gebruiken, ik ben alleen benieuwd hoe de effecten van acne en gyno zo min mogelijk aanwezig kunnen zijn.

Wat moet ik doen, wat moet ik slikken/spuiten als ik toch testosteron wil gebruiken, met zo min mogelijk kans op acne en bitchtits?

Kan ik naar de dokter en een onderzoek doen die kan zeggen of ik kans heb op acne als ik aas ga gebruiken? Ik heb vroeger veel last gehad van puisjes, maar sinds ik 20 ben is het sterk vermindert (maar niet helemaal weg). Ik heb voor de rest ook grote porien die vaak vol zitten met talg. Wordt dit allemaal straks erger?

20 jaar, 1.83 meter, 76 kg, half jaar serieus training/voeding.

Laatst bewerkt:
Met jouw stats heb je nog lang geen AAS nodig. En zodra je AAS gebruikt moet je eerst maar eens zien van welke bijwerkingen je last gaat krijgen i.p.v. direct overal preventief rotzooi voor slikken. Voor acne kan je wel gewoon vitb5 preventief gaan slikken, stelt vrij weinig voor.

zo'n gezever " ik ben niet van plan om AAS te gebruiken, maar ik wil het gewoon blalbalbalbla"

En dan impliceer je op een ongelofelijk duidelijke wijze dat je wilt gebruiken.
Alsof ons dat iets kan schelen..

"proof of the pudding is in the eating" ?
Alhoewel experts mss wel wat varianten kennen die het risico verkleinen?

• Topic Starter Topic Starter
Met jouw stats heb je nog lang geen AAS nodig. En zodra je AAS gebruikt moet je eerst maar eens zien van welke bijwerkingen je last gaat krijgen i.p.v. direct overal preventief rotzooi voor slikken. Voor acne kan je wel gewoon vitb5 preventief gaan slikken, stelt vrij weinig voor.

Dus, ik kan pas weten of ik er acne van krijg wanneer ik het ga gebruiken? Dus wanneer het eigenlijk al te laat is? =/
Zijn er geen test of bloed-onderzoeken die iets kunnen voorspellen?

En vitb5 is gewoon vitamine b5? Haalt een simpele vitamine acne dan weg?

Also, heb jij (of een andere aas gebruiker) er last van gehad?

zo'n gezever " ik ben niet van plan om AAS te gebruiken, maar ik wil het gewoon blalbalbalbla"

En dan impliceer je op een ongelofelijk duidelijke wijze dat je wilt gebruiken.
Alsof ons dat iets kan schelen..

Ja, dat is min of meer wat ik zeg ja. maar of ik nu of over 2 jaar pas ga gebruiken is een ander verhaal. Is het verboden om mezelf te informeren?

"proof of the pudding is in the eating" ?
Alhoewel experts mss wel wat varianten kennen die het risico verkleinen?

Wat bedoel je met de pudding?
En welke experts? Ik bedoel, als je als aas-gebruiker last van acne hebt is het toch logisch dat je daar wat voor zoekt?

En is het waar dat als je minder testosteron gaat gebruiken OF als je gebruik maakt van een goede PCT, de kans op acne en gyno ook wordt verlaagt??

Laatst bewerkt:
Dus, ik kan pas weten of ik er acne van krijg wanneer ik het ga gebruiken? Dus wanneer het eigenlijk al te laat is? =/

Dit een kwestie van dagen, max x aantal weken. Als je prefentief allemaal zooi gaat nemen weet je nooit of je er daadwerkelijk vatbaar voor bent. Ik snap daarin je probleem niet zo goed? Een week het shirt niet uit doen voor anderen behalve je vriendin moet toch geen probleem zijn..

Prefentief spullen in huis halen is een logische oplossing. Mocht je ergens last van krijgen kan je meteen ingrijpen!

Dit een kwestie van dagen, max x aantal weken. Als je prefentief allemaal zooi gaat nemen weet je nooit of je er daadwerkelijk vatbaar voor bent. Ik snap daarin je probleem niet zo goed? Een week het shirt niet uit doen voor anderen behalve je vriendin moet toch geen probleem zijn..

Prefentief spullen in huis halen is een logische oplossing. Mocht je ergens last van krijgen kan je meteen ingrijpen!

http://www.google.nl/search?hl=nl&s...&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi

Ik klink miss wat overdreven maar HIER ben ik dus het meest bang voor (acne op gezicht). Het kan mij eerlijk gezegd niet boeien of het op me rug, buik of kont zit, maar op mijn gezicht? Ja daar ben ik dus erg bang voor.

En als ik kijk naar die fotos, dan denk ik toch echt niet dat zoiets na een paar weken al weg is? =/

http://www.google.nl/search?hl=nl&s...&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi

Ik klink miss wat overdreven maar HIER ben ik dus het meest bang voor (acne op gezicht). Het kan mij eerlijk gezegd niet boeien of het op me rug, buik of kont zit, maar op mijn gezicht? Ja daar ben ik dus erg bang voor.

En als ik kijk naar die fotos, dan denk ik toch echt niet dat zoiets na een paar weken al weg is? =/

99/100 van die foto's zijn nep, hetzelfde als je zoekt naar steroids op google afbeeldingen.

99/100 van die foto's zijn nep, hetzelfde als je zoekt naar steroids op google afbeeldingen.
Nep?
+gross+acne+pimples+zits+bad+skin+redness+swelling+man+titties+bruises+injection+sites+infection.jpg

ja..de meeste bijwerkingen op het plaatje zijn pas merkbaar na jarenlang roid gebruik, toch?

gewoon niks gebruiken als je er zo bang voor bent... klaar (zoiezo met die stats, en een HALF jaar training)

gezever altijd over bijwerkingen..... logisch er zitten gewoon risico's aan...

No pain.. No gain

.

Wat bedoel je met de pudding?
En welke experts? Ik bedoel, als je als aas-gebruiker last van acne hebt is het toch logisch dat je daar wat voor zoekt?

En is het waar dat als je minder testosteron gaat gebruiken OF als je gebruik maakt van een goede PCT, de kans op acne en gyno ook wordt verlaagt??
Pudding = AAS mss? proberen = weten
De moderators en advanced BB's van dit forum.... ? Die weten mss waarmee ze het minst acne kregen maar dat wil dan nog niet zeggen dat dit voor jou met dat middel ook zo zal lopen, maar verlaagt de kans wel een beetje!

Ik wilde maar zeggen dat je nooit kan weten hoe je lichaam gaat reageren en er ook niks op voorhand voor kan genomen worden...
Niks of weinig gebruiken = geen of minder risico

Terug
Naar boven