MuscleMeat

Zoals het er nu voor staat

Energyze

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit zijn redelijk recente foto's!
Ik zal binnenkort nog wat meer foto's posten ;)!

Edit:

Ik heb me camera weer gevonden! zijn dus ff wat betere kwaliteit foto's!
Zoals je ziet heb ik een beetje last van puisten op me rug... Geen idee door wat het komt maar het is niet van supplementen ofzo, ik heb er altijd last van in de winter! ook voordat ik begon met sporten.

Heb ook een litteken op me schouder omdat ik eind nov. me sleutelbeen & hand had gebroken met een ongeluk, hierdoor had ik ook 1,5 maand niet kunnen sporten en heb ik ongeveer 2 maanden nodig gehad om weer me oude gewichten te kunnen tillen!

Enige wat ik neem zijn eiwittenshakes en ik let een beetje op wat ik eet!

Hier een aantal pics in verschillende poses

Ontspannen
SDC10490.jpg

SDC10500.jpg

posses:
SDC10504.jpg

SDC10479.jpg
SDC10487.jpg

SDC10483.jpg

SDC10498.jpg

SDC10502.jpg
SDC10501.jpg

Je front is ok, maar je rug lijkt echter slecht? Kan aan de pose liggen..

Goed bezig! Blijven gaan! ;)

Werken aan die wijdte van je rug!

schouders naar voren duwen, dan komen je lats beter uit.;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan momenteel geen nieuwe foto's maken omdat het dingetje dat ik nodig heb om foto's over te zetten bij iemand anders ligt...

Dus ik zal binnenkort een paar betere foto's plaatsen in verschillende positie's ;)

En bedankt voor alle reactie's! :)

(en zoals wel op de 1e foto te zien is, ben ik slank bij me taille en word het steeds breder dus heb wel een aardige rug al zeg ik het zelf :P)

Laatst bewerkt:
nice, vooral gezien je leeftijd.

Zeker netjes man :thumbs:

Je moet je nek wat meer trainen! En het sporten wat minder afzeggen ;)

Goede start man, nu echt zwaar gaan trainen om volle spieren te kweken.

Je hebt nieuwe foto's toegevoegd, je rug ziet er zo wel iets beter uit ja, wel flinke acne op je rug! Maar eh, ziet er prima uit, ga zo door.

Zijn de foto's allemaal getrokken vlak na het trainen ? of is dit in gewoon stand van de spieren ?

Grtn

Je hebt nieuwe foto's toegevoegd, je rug ziet er zo wel iets beter uit ja, wel flinke acne op je rug! Maar eh, ziet er prima uit, ga zo door.

Tja, zoals ik al zei: Heb er alleen last van in de winter! Zodra het weer lekker weer word dan droogt alles uit en heb ik er totaal geen last meer van!

Zijn de foto's allemaal getrokken vlak na het trainen ? of is dit in gewoon stand van de spieren ?

Grtn

Deze foto's zijn vanochtend gemaakt na ongeveer 3 dagen niet trainen :P
(ja ik weet het... beetje slecht 3 dagen niet trainen maarja..)

Dus dit is de stand van de spieren ;)!

zeer netjes voor een 17jarige, ga zo door :thumbs:

Goed bezig, je bf is wsslijk wel onder de 10%, of je moet moddervette benen hebben;)

Ziet er goed uit. :thumbup: De chickies van je leeftijd zullen op je geilen deze zomer. Na de zomer weer volgas bulken he :D Ga zo door!

Goed bezig, je bf is wsslijk wel onder de 10%, of je moet moddervette benen hebben;)

Ik heb het in de sportschool laten opmeten en daar kwam dit uit, ik heb het ook nog door een ander laten opmeten maar die kwam op 15 uit... dat kan dus nooit :P!

Heb je anders enig idee waar ik een betere meting kan laten doen??

Ziet er goed uit. :thumbup: De chickies van je leeftijd zullen op je geilen deze zomer. Na de zomer weer volgas bulken he :D Ga zo door!

Hahaha :P Dankje ^^!

Goed fysiek hoor!
Lekker doorgaan zo.
Op de 20ste ben je e breedste van dbb :D

Terug
Naar boven