XXL Nutrition

Zojuist 2 goden van rock&roll in concert gezien

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
187
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
ai ai ai, Chuck Berry en The killer still going strong....super ruig.....MRj I envy you mate....

Gruwelijk, lucky you. Die gasten zijn ook niet kapot te krijgen haha :D

Waar blijft cirkel?:roflol:

Nog nooit van gehoord.

• Topic Starter Topic Starter
Ze speelden beide echt prima.

Echter niet samen, 't schijnen niet de allerbeste vriendjes te zijn. Dus eerst JLL met band en een minuutje of 20 daarna Chuck met band.

Hail hail rock and roll baby!

MrJ(ohnny B Goode) very nice!

Had willen gaan.. heb ze beide al eerder gezien

Maar was bang dat ze op deze leeftijd gewoon niet meer konde brengen wat ik zou verwachten. En dat ik ze dus anders zou gaan herinneren als dat ze waren

• Topic Starter Topic Starter
Had willen gaan.. heb ze beide al eerder gezien

Maar was bang dat ze op deze leeftijd gewoon niet meer konde brengen wat ik zou verwachten. En dat ik ze dus anders zou gaan herinneren als dat ze waren

Had ze zelf beide nog niet eerder gezien maar overtroffen beide mijn verwachtingen. Was met ondermeer mijn pa en die had Chuck ook al in Maart gezien en vond dit optreden echt stukken beter. :)

wel lachen man die clipjes :)

Johnny be goode mee geschreeuwd?

Like stevie ray vaughan said: It's the rock and roll's national anthem

ik heb jerry vorig jaar gezien in eindhoven. Vond er niet veel aan. Destijds geweldige muziek. Nu zag ik alleen maar een seniele ouwe man die zn zakken wilde vullen. Sorry maar dat vond ik echt.

Dat heeft echt niks met zakken vullen te maken man.. die man hoeft echt nooit meer in z'n leven ook maar een uur te werken om een rijk bestaan te leven.

Muzikant in hart en nieren... and there's still a whole lotta shaking goin on!

Rock...
niets voor mij!

veel te veel van hetzelfde, dezelfde instrumenten, slappe melodiën en een publiek dat de mensen verafgoodt terwijl 80% van de band gewoon maar zijn partituur speeld die hij van de composer gekregen heeft. En een instrument bespelen kan iedereen mits wat oefening.

Rock...
niets voor mij!

veel te veel van hetzelfde, dezelfde instrumenten, slappe melodiën en een publiek dat de mensen verafgoodt terwijl 80% van de band gewoon maar zijn partituur speeld die hij van de composer gekregen heeft. En een instrument bespelen kan iedereen mits wat oefening.

Ik ben verder geen grote fan van rock etc.. maar om nou te zeggen dat iedereen een instrument kan leren spelen zoals de groten der aarde dat doen is toch wel bullshit.

???Wie was die incestplegende pedofiel ook alweer? Ik vind ze iig goed, 'k speel veel blues op de gitara. Stevie Ray Vaughan is toch wel mn favoriet op blues/rock'nroll gebied:cool:

goede artiesten idd
leuk om te zien dat ze nog steeds presteren.

Terug
Naar boven