MuscleMeat

Zomer kuurtje

Milazzo21

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
16%
jongens ff een vraagje ben nu bezig met een kuurtje tes only 500mg 10 weken.
16 maart is me laatse spuit. nou wil ik in de zomer rond midden juni nog een kuurtje nemen is dat verstandig ??
en wat zou ik kunne nemen ?? meschien alleen stanazol voor 4 weken om in de zomer er goed uit te zien.

alvast bedankt gr milazzo

als je 4 weken lang in de zomer winstrol neemt, sta je er dan de hele zomer goed bij?? lijkt me niet toch?

• Topic Starter Topic Starter
Ja das waar maar leek me beste oplossing na 10 weke testo only. Of iemand die me advies kan geven er in ?

neen, neen en nog is neen. Time on = time off. Niet even een winstrol kuurtje doen voor die sexy beachboy abs terwijl je systeem nog plat ligt want zo gemakkuluk is t niet vriend.

• Topic Starter Topic Starter
Ja je heb gelijk. Maar als 16 maart me laatste prik is dan kan ik 16 junks tog weer wat nemen ? Dan ben ik er wel lang genoeg tussen uit geweest. ?

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------

16 junnie bedoel ik

Als je goed hersteld bent kan het best. Of eventueel wat met ECA of als het niet anders kan clen proberen. Maar ik zou eerder Keto doen. Dat werkt als een trein. 16 juni is in NL de zomer al lang voorbij :P

Terug
Naar boven