Fitness Seller

Zomer of Winter ?

Foldinator

Freaky Bodybuilder
Waardering
309
Lengte
1m72
Massa
78kg
Vetpercentage
17%
Train je liever in de Zomer of in de Winter ?
ik zat me net te bedenken , dat dat mij geen fl**ker uit maakt :cool:

Maar hebben jullie dat wel ?
Je zou zeggen Zomer kan warm zijn.. maar AC FTW en dan ook thuis trainen :)

Maak niet uit de gym heeft airco. Hardlopen doe ik het liefst rond de 20'C

in de winter is het een pak rustiger in de gym bij ons, much better

Maakt mij niet zoveel uit.

Zomer

Beide heeft zijn voor en nadelen, heb eigenlijk geen voorkeur!

Maakt me geloof ik niet uit. Vind het helemaal niet erg te trainen als het heel heet is in de gym ofzo.

Echt in de zomermaanden ben ik wel iets minder consequent denk ik omdat ik onregelmatiger slaap en wat meer alcohol drink etc..

Moet trouwens zeggen dat het laatste maanden ook erg rustig in het forumrecords topic was.

train toch liever in de winter. in de zomer is het tav mijn homegym niet te doen:zweet:

Ik ben gewoon blij dat de winter er weer is!! Tijd om te bulken! Ik heb ze allebei nodig

Zomer want dan kan ik opgepompt zonder shirt naar het strand, weet toch.

zomer zomer zomer zomer zomer

Winter is koud en k*t. Liever een beetje zweten dan constant maar die koude klauwen, koude neus, kleine koude derde been (...ik twijfel of dat puur aan de winter ligt...) donkere dagen....

Zomers! in de winter heb ik altijd een energie tekort!

Heb zelf liever net de periode voor de zomer, perfecte temparatuur, zonnetje voor de vitamine D, rammen maar!

Zomer. In de winter ben ik stront chagerijnig, k*t weer.. de hele dag donker.. Zal ook wel de reden zijn waarom het in de winter altijd uit gaat met m'n dan huidige vriending :)

Winter, kan slecht tegen hitte, heb een hekel aan zweten, en ben zeer bestand tegen de kou, ook ben ik meer een wintermens, lekker in sT gekleed gaan, maar de stranddagen etc. zijn natuurlijk zwaar relaxed, en dat is uiteindelijk ook een onderdeel van je resultaten van de trainingen.

herfst

WInter

Beste van beiden natuurlijk.

Zomer: Je kan niet zonder de zomer. Iedereen wilt een beetje warmte en vooral godslekkere chicks in zo weinig mogelijk kleding rond zien lopen. :D In de sportschool waar ik train is helaas geen airco, maar daar leer je aan te wennen. Flink zweten en douchen daarna. Niks mis mee.

Winter: De gezelligheid. Voor de meeste mensen de bulktijd. ;) Trek die warme koppen chocomel maar tevoorschijn. Echter kleden de vrouwen zich ook een stuk warmer al kan je met je fantasie ze nog steeds in bikini zien lopen(je kan je goed vergissen in sommigen ;)). Wie houdt nou niet van sneeuw, kleine kinderen inpeperen, lekker met je hond buiten wandelen en eens goed zonder winterbanden gaan rijden. :D

Terug
Naar boven