Fitness Seller

zomerkuur ideeen! graag hulp

Santara

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
104kg
Vetpercentage
11%
eey dbb,

wil eind van deze maand gaan beginnen met een volgende kuur voor de zomer.
kuurverleden;
-dianabol only
-test e 500 only
-test e 500 +winny

weeg op dit moment 92kg met een vetperc van 10,5%.

Mijn doel is om wat massa te winnen en nog wat te zakken in vet.

Mijn voorstel is;
test prop 1-10
tren ace 1-8
eventueel masteron 1-10

Zit ool te twijfelen om ipv masteron clen te nemen maar hoor veel dat clen troep is.

Ook gaf iemand bij het advies;
test E 500 1-12
tren E 400 1-10
en masteron prop op het eind.

Vorige kuren nolvadex als nakuur gedaan maar kreeg daarna een dipje enz, laatste kuur aroxifen nakuur gehad en nergens last van gehad aan terugval oid dus in 1 woord top! Kan ik hier weer mee nakuren?

Wat zijn jullie meningen en eventuele ervaringen? Hoop graag wat van jullie te horen.

greetz

Heb geen ervaring met de kuren die je hier beschrijft maar bij tren word arofixen geadviseerd als nakuur, dus dat zit al goed!;)

---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 23:19 ----------

Maar als je toch 10 a 12 weken wil kuren, waarom niet gewoon 250test-400tren?

Scheelt je een hoop prikken...

Test op 250, tren op 400. Worden goede gains mee gemaakt laatste tijd. Meerdere mensen hier doen het ook zo. Clen is per persoon verschillend. De een kan er tegen, de ander niet.

• Topic Starter Topic Starter
Oke dan gaan we dus nakuren met aroxifen;)
test250 en tren400 dan kies jij dus voor de lange esthers, lees vaak dat de tren A wat heftiger ej beter is.
En masteron eraan toevoegen?

en als ik test250 doe en tren400 kan ik dan de test tot week 12 doen en de tren tot week 10?

de tren is na 8 weken wel zo'n beetje uitgewerkt dat gevoel had ik tenminste rek was er al uit

Zo, op 21 jaar al 3 kuren achter de rug...

Hoe beviel het je?

klopt test 12 weken, tren 10 weken is zat genoeg!

Ja beviel me goed niks op aan te merken in 1.5 jaar dik 15 kg aangekomen en vastgehouden, twijfel nu alleen tussen tren 8 of 10 weken en iemand nog commentaar op het toevoegen van Masteron?

Oke net in de sportschool met een bodybuilder even gesproken en die raadde me aan:

TestE 250 1-12
TrenE 400 1-10
MastE 400 6-12

week 14-18 neem ik dan aroxifen als nakuur.

Wat vinden jullie hiervan? of hebben jullie hier nog wat op aan te merken?

150 test prop EOD
100 Parabolan EOD
100 Mast prop EOD

Knallen maar!

Veel raden me toch de lange esthers aan en ik denk dat het verschil ook niet echt zo super groot is behalve dat je 1 groot speldenkussen word

Ik vind test / mast een super combi om hard en droog te worden. Goede cardio erbij en op je voeding letten en je hoeft niets toe te voegen. Idd 10 weken op korte esthers lijkt me veel prikwerk...

Thanks marcky jaa kga ook veel cardio erbij pakken en schoon eten op onderhoud, vanmiddag naalden etc gehaald en dinsdag me gear dus dan kunnen we knalle

IS HCG noodzakelijk trouwens sommige raden het me aan?

Zo ben je er wel zeker van dat je ballen een beetje op formaat blijven :) En het draagt ook bij aan een sneller herstel als het goed is.

IS HCG noodzakelijk trouwens sommige raden het me aan?

Is niet noodzakelijk. Wellicht bevoordert het je herstel wat ik vind het niet nodig bij niet te zware kuren. Zeker als je jong bent herstel je vaak zelf sneller en zijn het alleen maar weer extra hormonen die je in je lichaam spuit.

Oke thanks marcky en dan word dit me kuur en ga ik het zo doen! ;)

Terug
Naar boven