MuscleMeat

zomerkuur testosterone-e, trenbolone-e

donka

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
75kg
Vetpercentage
21%
K zou willen beginnen met een kuur testosterone in combinatie met trenbolone, wie kan mij een goed schema geven om te kuren. ik had gedacht aan 500mg test/week en 250mg tren/week. mijn gewicht is 75,6kg ben 1m76, 26jaar. vorig jaar heb ik 8weken deca/sustanon gekuurd maar heeft mij geen bal veranderd.

alle hulp en eravaringen zijn welkom

K zou willen beginnen met een kuur testosterone in combinatie met trenbolone, wie kan mij een goed schema geven om te kuren. ik had gedacht aan 500mg test/week en 250mg tren/week. mijn gewicht is 75,6kg ben 1m76, 26jaar. vorig jaar heb ik 8weken deca/sustanon gekuurd maar heeft mij geen bal veranderd.

alle hulp en eravaringen zijn welkom

je voeding man
denk je dat het nu anders gaat zijn? 75.6kg je kan naturel nog verder hoor

• Topic Starter Topic Starter
s morgens 8u havermout en enkele sneetjes brood met kaas, 12u middag pasta, rond 14u enkele stuk fruit, 16u warme maaltijd, trainen, nadien rond 18u kipfilet 250gr.
mijn doel is meer droog te staan op 80kg

Je bent nu 75kg en je verwacht droog te staan op 80kg xD? Maar voordat je die 80kg aantikt zul je meer moeten gaan eten en dat gaat je zo niet lukken met deze voeding.

gewoon veel te weinig man damn.

je staat op 21% vet kerel!! ga eens op jou eten letten en cardio doen!!

8 weken deca susta en dan jou stats, en nu wil je met test e / tren e gaan kuren. wat een giller gast. ga naar de voedings sectie van dit forum wat ideeen op doen. daar heb je meer aan dan AAS.

je voeding is ver onder de maat.. als ik jou was zou ik zeker nog 2 jaar gaan knalle met een deftig voedingsplan

ik heb de indruk dat velen aas niet serieus nemen, en het als snoepjes behandelen.

Terug
Naar boven