Fitness Seller

zomerkuur

nic

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Ik ben van plan volgende kuur te starten eind april. Het is de bedoeling eerst nog enkele kilootjes te winnen voor nadien "zomer hard" te worden!
De kuur is zodanig opgesteld zodat er maar 1 keer per week dient geprikt te worden.
week 1 750 testo (ben er nog niet aan uit sustanon/cypionaat)
week 2 750 testo
week 3 750 testo
week 4 200 deca + 500 testo
week 5 400 deca
week 6 400 deca + 10mg winstrol(generic supplements)/dag
week 7 200 deca + 100 primo + 15 win/dag
week 8 300 primo + 20 win/dag
week 9 300 primo + 25 win/dag
week 10 300 primo + 30 win/dag
week 11 HCG5000iu + afbouw winstrol
week 12 50 clomid/dag
week 13 25 clomid/dag
Reacties aub?

die belgen weten wel raad met [AAS] zie ik wel

• Topic Starter Topic Starter
thanks maar heb er toch een paar nachtjes over gedaan om eindelijk aan dit resultaat te komen

Kunt dan mss beter cypionaat nemen, met sust moet je denk ik wel vaker prikken, alhoewel met 750mg ineens de bloedwaarden toch wel n tijdje redelijk stabiel zullen blijven. Maar mss beter zekere voor onzekere....

Waarom gebruik je maar 4 weken deca,de hoeveelste kuur is dit eigenlijk, want het lijkt me toch wel een serieuze kuur,alvast succes ermee

Al dat op- en afbouwen is nergens goed voor behalve voor het schommelen van je bloedwaarden en je hebt sowieso als max 30mg winny wat erg weinig is. Met sust en deca zal je ook redelijk wat vocht vasthouden. Cyp is dan beter, maar nog beter zou ent zijn. Maarja, 4 weken is dan ook weer erg kort.

Hele "vreemde" kuur.

axestream zei:
Al dat op- en afbouwen is nergens goed voor behalve voor het schommelen van je bloedwaarden en je hebt sowieso als max 30mg winny wat erg weinig is. Met sust en deca zal je ook redelijk wat vocht vasthouden. Cyp is dan beter, maar nog beter zou ent zijn. Maarja, 4 weken is dan ook weer erg kort.

Hele "vreemde" kuur.
idd deze mening deel ik voo reen stukje maar ik ben niet van plan om een discusie aan t egaan over op en af bouwen daar verschillen de meningen nog al over ;)

ScHrOeFjE zei:
idd deze mening deel ik voo reen stukje maar ik ben niet van plan om een discusie aan t egaan over op en af bouwen daar verschillen de meningen nog al over ;)

Hehe hoezo? WK is voor en de rest van de bodybuildingwereld tegen ;)

Ja het is een vrij stevige kuur maar ben maar van plan maximaal 2 kuurtjes per jaar te doen. Eentje in de winter om op te bouwen en net voor de zomer om droger maar met genoeg massa te komen. Ik gebruik hier enkel de deca om de werking van de testo en winny te versterken, en hou het "slechts" bij 30 mg win om toch een beetje mijn lever te beschermen. Gezondheid toch voor alles!

Graag ook nog eens een mening van de andere experts of ik nu toch maar de cypion i.p.v. de susta moet nemen?

Ik ben altijd eerlijk, aan eerlijkheid heb je het meest: Deze kuur ziet er idioot uit :D

Deca heeft tijd nodig wegens z'n langzame ester (3e keer dat ik dit uitleg in een half uur in drie verschillende threads!)
Deca dient minimaal 8 weken toegediend te worden voor een succesvol resultaat.
Daarnaast ga je Winstrol orals en primo náást Deca zetten!
Deca is het tegenovergestelde van wat Win en Primo doen!

Sustanon en Cypionate zijn twee klassieke vocht-retentie-middelen; ook niet best voor een 'harde' zomer! En 300mg Primo is een lachertje, bereik je echt niet veel mee.

Kortom een rommeltje, misschien is dit wat geordend:

Week 1t/m 8 test 500mg
Week 1 t/m 8 Deca 400mg
(De esters van Deca zijn zo traag dat het zichzelf afbouwt)

Week 9-13 Primo 400mg/week
Week 9-13 Winstrol tabs 30mg/dag

Vergeet het enorm klassieke op -en afbouwen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven