Hee hallo ik ben al een tijdje bezig met bodybuilding, maar het groeien valt me nog steeds een beetje tegen. Ik ga eind augustus 5 weken op vakantie en wil dus nog even er tegenaan tot die tijd. Jullie zeiden al eerder dat ik beter nog geen AS kan nemen omdat het mijn natuurlijke groei stopt. Ik was al even bezig met een kuur, maar die heb ik gestopt. Ik heb een tijdje goed gezocht naar iets waar je net zo goed mee kunt groeien, maar niet je eigen groei stopt.
Daarom heb ik insuline gekocht. Makkelijk aan te komen en het was niet echt duur ook, wat meteen een voordeel is
Nu mijn vraag. Ik wou vanmorgen mijn eerste injectie zetten, maar kan nergens vinden hoeveel ik moet nemen. Er zit 300iu ofzo in die dingen. Hoeveel moet ik er daarvan nemen per week?
Daarom heb ik insuline gekocht. Makkelijk aan te komen en het was niet echt duur ook, wat meteen een voordeel is

Nu mijn vraag. Ik wou vanmorgen mijn eerste injectie zetten, maar kan nergens vinden hoeveel ik moet nemen. Er zit 300iu ofzo in die dingen. Hoeveel moet ik er daarvan nemen per week?