XXL Nutrition

Zomerkuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Hee hallo ik ben al een tijdje bezig met bodybuilding, maar het groeien valt me nog steeds een beetje tegen. Ik ga eind augustus 5 weken op vakantie en wil dus nog even er tegenaan tot die tijd. Jullie zeiden al eerder dat ik beter nog geen AS kan nemen omdat het mijn natuurlijke groei stopt. Ik was al even bezig met een kuur, maar die heb ik gestopt. Ik heb een tijdje goed gezocht naar iets waar je net zo goed mee kunt groeien, maar niet je eigen groei stopt.
Daarom heb ik insuline gekocht. Makkelijk aan te komen en het was niet echt duur ook, wat meteen een voordeel is :P
Nu mijn vraag. Ik wou vanmorgen mijn eerste injectie zetten, maar kan nergens vinden hoeveel ik moet nemen. Er zit 300iu ofzo in die dingen. Hoeveel moet ik er daarvan nemen per week?

lala tididi dompi tee

• Topic Starter Topic Starter
goh, wat een leuke reacties!

25IU vlak voor 't slapen gaan op een nuchtere maag! :thumb:

/verkapte doodverwensing

MrJ zei:
25IU vlak voor 't slapen gaan op een nuchtere maag! :thumb:

/verkapte doodverwensing

Dus daarvan ga je dood? Waarom dan? Ze hebben me wel gezegd dat ik veel moet eten na een injectie.

je bent 15 en gaat al aan de insuline :rolleyes:

Ik weet niet echt veel van as maar volgens mij weet jij echt niet waar je mee bezig bent.

Druckz als je serieus bent, niet aan beginnen !! Je weet duidelijk weinig van insulinegebruik, dan moet je er dus ook niet aan beginnen. Is het met AAS zo dat je een paar nare bijwerkingen kan krijgen, met insuline kan je bij verkeerd gebruik als bijwerking rigor mortis hebben. Wel leuk zo'n tuin op je buik, maar niet echt de bedoeling lijkt me.

In slechtste geval ben je je hele leven een diabeet, zeker omdat je al duidelijk laat blijken dat je gelijk maar denkt aan 300 I.U. Dat is dus gewoon direct rigor mortis.

Pas na lange studie en al met een topfysiek moet je aan dit soort middelen gaan denken, dan nog blijven de risico's groot.

zeker bijna weekend dat iedereen hier zo vrolijk is?
Maargoed ik neem aan dat ik smorgens ongeveer 25iu moet zetten na mijn training en dan flink gaan vreten.

Volgens mij ben je niet serieus.

Anyway, insuline (90% in combi met HGH en zware AAS) is niet voor beginners. Imho is het zelfs niet voor recreatieve gebruikers.

zeker niet voor pubers

Druckz, stoppen met die onzin ! En dit is een officiele waarschuwing, als je een dead wish hebt is dat jouw zaak, maar ga niet als 17 jarige beginnen over gebruik van dit soort middelen.

Neem maar aan dat je er beter mee kan kappen en toch maar gewone as kan nemen.

Navy zei:
Nee man niet luisteren naar die MOD..volgens mij heb je al aardig wat kennis van deze middelen.
Ze zijn gewoon jaloers dat jij dadelijk enorm huge ben.
Ga der voor jongen.

:roflol:

En wat als 'ie echt jouw voorbeeld volgt? Zal je je schuldig voelen? :D

Dan nu misschien maar even echt serieus, aangezien je de reacties niet schijnt te begrijpen. Insuline moet je NIET gebruikern.

NIET.

Tenzij je HEEL ERG GOED weet wat je doet.
Dat vereist jaren van vertrouwd raken met de materie en met de reacties van je lichaam. Jij bent zeer zeker nog niet toe aan steroiden, nog minder aan het gebruik van insuline.

Foutief gebruik van insuline lijdt tot coma en de dood.

Wow sorry, ik wist niet dat het zo erg was! Ik ben gewoon op zoek gegaan naar spul waar ik van groei zonder er later last van te hebben. Maar oke, zoals jullie zeggen, ik kan beter gewoon weer aan de AS gaan dus?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven