MuscleMeat

Zomerkuurtje

Anoniem1985_

Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Hey, omdat de zomer niet ver weg is bereid ik me voor op een volgende kuur.

wk 1 t/m 3: 30 mg dianabol per dag
wk 1 t/m 10: 500 mg sustanon + 200 mg trenbolone enantaat + 200 mg boldenone wk 13 t/m 16: 20 mg nolvadex + 50 mg clomid.

Ben naar voedingsdeskundige geweest en heb een volledig schema. Zit op 3500cal/dag

Graag jullie mening aub.

Stats : 1m77
91kg
14% vet

zou je misschien je voedingsschema eens willen posten dan? :)

• Topic Starter Topic Starter
Graag maar die is uitgeprint en heb geen scanner, kan er misschien voor zorgen.

Paar vraagjes ;)

1, vanwaar Dianabol in je zomerkuur? (vet,vocht...)

2, Sustanon heeft een korte esther, dus een frontload brengt meer dan de dianabol denk ik dus waarom geen frontload?

3, hoevaak ga je e.e.a zetten per week?

Suc6 alvast in ieder geval!

Dianabol zou ik als kickstart gebruiken. Heb het een jaar of 3 ook gedaan en vond dat het een goed resultaat gaf.
wat bedoel je juist met frondload?
Ik zou 2x/week injecteren.

Grtz

met een frontload zet je in week 1 alles (bv) dubbel, dus 1000 sustanon, zo bereik je sneller de optimale bloedwaardes e.d

Van Dianabol groei je wel goed, maar vooral veel vet en vocht, is zonde aangezien je "dure" trenbolone en boldenone inspuit waarmee je relatief droger kunt gainen.

Met zo'n frondload met ik nog niet vertrouwd. Ga er me es in verdiepen en ga dan beslissen. Idd, met dianabol pak je relatief veel vet op, wat niet echt de bedoeling is. Vind je het anders een goede combinatie?

Grtz

Hey, omdat de zomer niet ver weg is bereid ik me voor op een volgende kuur.

wk 1 t/m 3: 30 mg dianabol per dag
wk 1 t/m 10: 500 mg sustanon + 200 mg trenbolone enantaat + 200 mg boldenone wk 13 t/m 16: 20 mg nolvadex + 50 mg clomid.

Ben naar voedingsdeskundige geweest en heb een volledig schema. Zit op 3500cal/dag

Graag jullie mening aub.

Stats : 1m77
91kg
14% vet

Hoeveelste kuur is dit van je? Bold begint pas leuk te worden vanaf 500-750mg dus op 200mg heeft het weinig zin. Wat is je doel van de kuur? Ik zou voor de 1 (trenbolone ) of voor de ander (Bold) gaan. trenbolone is erg lekker vooral nu zo voor de zomer.

Ben ook benieuwd naar het voedingsschema van de "deskundige" want is diegen ook deskundig op het gebied van BB en dan vooral ook nog gericht met aas???

Met zo'n frondload met ik nog niet vertrouwd. Ga er me es in verdiepen en ga dan beslissen. Idd, met dianabol pak je relatief veel vet op, wat niet echt de bedoeling is. Vind je het anders een goede combinatie?

Grtz

heb geen ervaring met combi van tren en bol, misschien kan een ander daar wat over kwijt.

Ik zou de dianabol skippen en eventueel winstrol tabs aan het eind van je kuur nemen om wat droger en harder uit je kuur te komen (week 9-12 50mg ed)

ik denk trouwens wel dat het ook beter is om de sustanon een week langer door te laten lopen dan de trenbolone en boldenone

Dit is m'n 4e kuur. Bedoeling is massiever worden maar toch droog blijven. Ik wil tren + bold samen omdat die meer synergie teweeg brengen (1+1=3)
Een maat van mij deed het tijdje geleden ook en was zeer tevreden met het resultaat.

week 1/4 Test prop 100 mg EOD
week 1/12 Test E/Sust 500 mg EW
week 1/11 trenbolone E 400 mg EW
week 8/14 Masteron 100 mg EOD

bv?

[evt. Winny erbij?]

Dit is m'n 4e kuur. Bedoeling is massiever worden maar toch droog blijven. Ik wil trenbolone + bold samen omdat die meer synergie teweeg brengen (1+1=3)
Een maat van mij deed het tijdje geleden ook en was zeer tevreden met het resultaat.

Dan zou ik er geen dianabol in gooien. Misschien is mijn zomerkuurtje (cuttingscycle) ook wat voor jou: Test/trenbolone/Winnie.
Jij zou b.v. de volgende mg aankunnen houden:

week 1-10 Test E 500mg
week 1-9 Tren E 400mg
week 6-12 Winstrol 100mg eod

En de nakuur natuurlijk!!!

Ik zelf neem er waarschijnlijk nog wat T4 en arimidex (tegen gyno en vocht) bij...

3500kcal inname bij een gewicht van 91kg lijkt me te weinig om goed te kunnen groeien.

ik vind zijn keuze dbol wel goed dbol of oxy in combinatie met tren geve goede resultaten

Ciko zei:
ik vind zijn keuze dianabol wel goed dianabol of oxy in combinatie met trenbolone geve goede resultaten

je houd veel vocht vast, goede resultaten krijg je ook als je alleen test bij de tren stackt!
ik persoonlijk kies voor wat minder vocht tijdens de zomer en zou daarom met jp meegaan en winny stacken.

succes

Dus jullie zouden de sust vervangen door test? En de boldenone laten wegvallen. Welke doseringen zou ik dan best nemen?

w1 : test 1000mg
w2-10 : test 500mg
w1-10 : trenb 500mg

Graag jullie mening

Grtz

Dit zou ik doen:

geen frontload als je nog niet teveel ervaring hebt met test..dus niet teveel ineens!

wk 1-10 test 500mg/week
wk 1-9 tren 400mg/week

als je deze producten perse wil gebruiken!!

je kan de test voor de sust vervangen maar dit geeft bij de meeste iets meer vocht.
eventueel winny aan het eind naar je pct???

d-bol voor de zomer?:scratch: waarom geen winstrol? aromatiseert niet, dus geen vocht en vet door oestrogeen ophopingen, harde droge kwaliteitsmassa.

Dus jullie zouden de sust vervangen door test? En de boldenone laten wegvallen. Welke doseringen zou ik dan best nemen?

w1 : test 1000mg
w2-10 : test 500mg
w1-10 : trenb 500mg

Graag jullie mening

Grtz

Kijk naar mijn v.b. gast een paar posten terug. In de zomer heb je niets meer nodig dan dat:D
Mooie harde spiermassa zonder alteveel vocht. Wat wil je nog meer? Oh ja een GOED voedingsschema dus lijkt me toch handig als je die hier post....

Oh ja en mocht je "bang" zijn voor een paar prikkies extra door de Winstrol dan kun je voor tabs gaan maar ik raad je injectie aan...

Terug
Naar boven