XXL Nutrition

Zou dit een goede cuttingcycle kunne zijn???

Cagri51

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Zou dit een goede cuttingscycle kunnen zijn:

Week 1 t/m 7 Test enanthaat 500 mg per week
Week 8 t/m 12 Test propionaat 100 mg EOD
Week 8 t/12 Winstrol 50 mg ED
Week 1 t/m 12 Boldenone 400 mg per week
Week 1 t/m 9 Ephedrine + Caffeine
Week 10 t/m 12 Clenbuterol

Doel is namelijk droger worden. Van de 18% tot 8% ongeveer met zo min mogelijk verlies van spieren. Als mijn gewicht hetzelfde kon blijven vind ik ook goed maar dat lijkt mij sterk.

Alvast bedankt voor alles

Cagri51 zei:
Zou dit een goede cuttingscycle kunnen zijn:

Week 1 t/m 7 Test enanthaat 500 mg per week
Week 8 t/m 12 Test propionaat 100 mg EOD
Week 8 t/12 Winstrol 50 mg ED
Week 1 t/m 12 Boldenone 400 mg per week
Week 1 t/m 9 Ephedrine + Caffeine
Week 10 t/m 12 Clenbuterol

Doel is namelijk droger worden. Van de 18% tot 8% ongeveer met zo min mogelijk verlies van spieren. Als mijn gewicht hetzelfde kon blijven vind ik ook goed maar dat lijkt mij sterk.

Alvast bedankt voor alles

hou je niet een beetje teveel vocht vast met enanthate, je kunt beter vanaf week 1 met propionate beginnen 100mg eodm wel met site injections natuurlijk

ik vind dit niet echt een cuttingcycle Cagri. In de laatste paar weken neem je wat middelen om harder te worden, maar in het begin ook enanth, waardoor je toch vocht gaat vasthouden.

Wellicht dat je bf ietsje omlaag gaat als je erg schoon eet, maar dit zal marginaal zijn. Niet de 10% die je voor ogen hebt.

Wil je cutten, dan zou ik zelf eerder tren/eq/winny nemen. In de laatste weken, en na gedurende een paar weken na de kuur clen (on/off voor 2-3 weken). Heb geen ervaring met T3 dus ga hier geen uitspraken over doen, anderen wellicht?

• Topic Starter Topic Starter
Nou geef je me ene vb van een kuur met tren. Maar tren is toch niets voor beginners???

Dus jullie raden me aan om test prop te nemen ipv test enanthaat. Maar bij een andere thread had ik gelezen dat het reuze meeviel om test enanthaat te gebruiken voor een cuttingkuur.

Je kan overal mee cutten en overal mee bulken dat ten eerste. Je dieet is de sleutel in deze. Dat bepaalt ook deels de vochtretentie. Ik vind hem op zich heel doordacht en er goed uitzien. Een paar kleine kanttekeningen.

Je neemt de enth. t/m week 7, daarna de prop. Heel goed, je kan vanwege het korte halfleven direct met de nakuur starten. Alleen neem je een langwerkende ester als boldenone ook t/m week 12, die werkt 3 weken door en dus val je 3 weken in een gat. Plus het feit dat de boldenone ook nog eens voor meer eetlust zorgt. Als je aan het cutten bent misschien niet heel erg wenselijk.

Om het evt. vocht tegen te gaan kan je er voor kiezen vanaf week 3-4 tot aan het begin van je winstrol wat proviron te nemen, 25-50 mg. zal de klus wel klaren.

Ik vind zelf het idee eindigen met prop erg goed, zodat je direct met de nakuur kan beginnen en halverwege een andere test. variant neemt waar je lichaam ook weer beter op kan reageren.

Zou je dan even mijn schema aan willen passen Soulreaver? Ik snap hem niet helemaal. Maar ik dat ik dan in week 4 begin met proviron tot en met week 8. En over de nakuur heb ik al gedacht. Ik doe het met HCG en nolvadex.

Voor de gyno houd ik nolvadex bij de hand tijdens de kuur. Owjah over de boldenone van gs heb ik gehoord dat het de eetlust niet echt bevorderd dus kan ik het wel in de kuur gebruiken. Jullie meningen graag.....

Zo zou ik hem doen:

Week 2 t/m 9 Test enanthaat 500 mg per week
Week 10 t/m 13 Test propionaat 100 mg EOD
Week 10 t/m 13 Winstrol 50 mg ED
Week 1 t/m 10 Boldenone 400 mg per week
Week 1 t/m 11 Ephedrine + Caffeine
Week 11,12,13 Clenbuterol

Ja zo zou het ook wel kunnen. Je hebt dus de proviron weggelaten. Ik kan het anders wel in week 4 pakken t/m week 10. Frontloaden is niet nodig denk ik of wel???

Is nolva tijdens de kuur goed als er voortekens zijn van gyno??

Zo zou ik de nakuur doen:

Week 13: 500 iu HCG, later in de week nogmaals 500 iu HCG

Week 14: 500 iu HCG, later in de week nogmaals 500 iu HCG

Week 14: 40 mg. nolvadex + 150 mg clomid
Week 15: 40 mg. nolvadex + 150 mg clomid
Week 16: 20 mg. nolvadex
Week 17: 20 mg. nolvadex

Hoe moet ik dan mijn 2500 iu verdelen? Moet ik die clomid er perse bij nemen. Ben erg gevoelig voor acne

Cagri51 zei:
Ja zo zou het ook wel kunnen. Je hebt dus de proviron weggelaten. Ik kan het anders wel in week 4 pakken t/m week 10. Frontloaden is niet nodig denk ik of wel???

Is nolva tijdens de kuur goed als er voortekens zijn van gyno??

Je kan proviron invoegen vanaf week 5 volgens mijn schema. De test. zal na 3 weken ongeveer inkicken en dan pas zal ook echt vocht gaan vasthouden als je er gevoelig voor bent. Wanneer je met de winstrol begint kan je de proviron staken. Maar je kan een beetje vocht ook accepteren die paar weken, het heeft ook positieve effecten en het zal toch verdwijnen wanneer je met de winstrol begint.

Cagri51 zei:
Hoe moet ik dan mijn 2500 iu verdelen? Moet ik die clomid er perse bij nemen. Ben erg gevoelig voor acne

Clomid hoeft niet perse, nolva alleen zal ook zeker volstaan. De combo heeft nog een paar kleine voordelen, maar nolva alleen is zeker voldoende.

Ja oke. Maar zou ik tijdens mijn kuur ook Roaccutane kunnen gebruiken??? Ik ben er nu ongeveer 2 weken mee bezig en ik wil mijn kuur over 3 a 4 weken doen. De roaccutane ga ik in totaal houden op 16 weken

Kan dat ??? Roaccutane tijdens de kuur?>??

Die roaccutane vraagt soms toch veel van je lichaam. Ik merk nu (neem het net 10 dagen) dat m'n energiepeil toch merkbaar lager ligt. Als dat ten koste van je training gaat, haal je waarschijnlijk minder uit je kuur. Komt erbij dat alle effecten van roaccutane op het lichaam nog niet gekend zijn, zodat je toch wat met vuur speelt. Misschien dat sommige bijwerkingen erger optreden, en dat ze misschien ook blijvender zijn dan je lief is.

Ik weet totaal niets over roids, maar toch zou ik het dus niet proberen. En is die acne verergerd door je kuur of ben je er sowieso gevoelig voor ? Als het het eerste is, stel ik mij toch wat vragen. Zoniet vergeet je deze laatste opmerking :D .

oldy zei:
ik vind dit niet echt een cuttingcycle Cagri. In de laatste paar weken neem je wat middelen om harder te worden, maar in het begin ook enanth, waardoor je toch vocht gaat vasthouden.

Wellicht dat je bf ietsje omlaag gaat als je erg schoon eet, maar dit zal marginaal zijn. Niet de 10% die je voor ogen hebt.

Wil je cutten, dan zou ik zelf eerder tren/eq/winny nemen. In de laatste weken, en na gedurende een paar weken na de kuur clen (on/off voor 2-3 weken). Heb geen ervaring met T3 dus ga hier geen uitspraken over doen, anderen wellicht?

bij tren zou ik altijd test bij pakken, voor sommige vervelende problemen :dance:

hebben jullie die roaccutane via een huisarts?? Maakt GS trouwens ook roaccutane??
groete

Laatst bewerkt:
Via mijn dermatoloog. Ik heb van nature veel acne .

Terug
Naar boven