MuscleMeat

zou dit een goede kuur zijn?

arab

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
83kg
Vetpercentage
8%
beste bodybuilders,

zou dit een goede combinatie zijn?? doel is om heel veel kracht te winnen en de gewonnen massa zoveel mogelijk over te houden.

week 1 tot 12 test 1000 per week
week 1 tot 4 50 mg oxy per dag
week 1 tot 6 primobolan , de hoeveelheid per week weet ik niet.,

nakuur met clomid en nolvadex.

mijn kuur verleden zijn testosteron only 10 weken,

testosteron deca voor 12 weken,

ik weeg nu 80 kilo en lengte is 180.

alvast bedankt

wat waren je test hoeveelheden de vorige kuren?
en waarom weet je de hoeveelheid primo nog niet?

• Topic Starter Topic Starter
wat waren je test hoeveelheden de vorige kuren?
en waarom weet je de hoeveelheid primo nog niet?

ik begon met abu raihan 250 per week, paar kilo mee aangekomen, en de 2e kuur was ik met een frontload begonnen van 750 per week en daarna 500. ik ben wel wat mee aangekomen met die 2 kuurtjes. over primo weet ik niet veel ik weet wel de eigenschappen ervan enzo maar de hoeveelheden voor een eerste keer zou ik echt niet wete.

Jammer dat geld had je beter aan voeding kunnen uitgeven.

het is niet veel geld hoor, komen rechtstreeks uit iran

over primo is hier genoeg te vinden.. ff zoekknop gebruiken..
is je voeding verder wel op orde? een paar kilo van die 2 kuurtjes is niet veel..
en primo is duur.. 100mg/ml, en daar ga je toch op minimaal 400 mg pw mee zitten..

over primo is hier genoeg te vinden.. ff zoekknop gebruiken..
is je voeding verder wel op orde? een paar kilo van die 2 kuurtjes is niet veel..
en primo is duur.. 100mg/ml, en daar ga je toch op minimaal 400 mg pw mee zitten..

ik ga zoeken en erover lezen... maar de combinatie ervan is dat te doen voor mijn doel? om dus kracht en ook massa ermee te winnen
en voeding is nu in orde. eet 5 keer per dag en doe aan kickboksen en fitness ernaast en zonder te gaan gebruiken is het onmogelijk om zwaarder te gaan vechten

Laatst bewerkt:
Die kuur is goed ,maar laat die primo maar eruit,want de hooge dseringen testo en oxy,overdonderen de primo.
Veder zal het je niet makkelijk gaan met kickboxen met die kuur ,want je gaat flink vocht aan zetten,voor de conditie hoef je deze kuur niet te doen.
En dan met 2 combinaties sporten mag je wel heel erg veel eten,dus met al ik vind het maar niks.

Die kuur is goed ,maar laat die primo maar eruit,want de hooge dseringen testosteron>testo en oxymetholon>oxy,overdonderen de primo.
Veder zal het je niet makkelijk gaan met kickboxen met die kuur ,want je gaat flink vocht aan zetten,voor de conditie hoef je deze kuur niet te doen.
En dan met 2 combinaties sporten mag je wel heel erg veel eten,dus met al ik vind het maar niks.

oke duidelijk. maar dat vocht hea gaat netzo snel weer vanaf na me kuur of kan ik de massa alsnog zoveel mogelijk behouden,want ik heb gelezen over de oxy dat je heel snel mee aankomt en daarna weer alles weer alles kwijt raakt

21jaar, 1,80m 80kg , 2kuren achter de rug
nu 1000mg test. gek

ik zou de primo meer naar het einde toe nemen en starten nadat je met de oxy stopt dus bv. week5-12w 500-600mg/w

je bent net zo groot als ik, weegt amper 80kg, en je hebt al gekuurd? haha, lachwekkend :)

snap de primo niet bij deze kuur.

1 gr test per week is misschien wel overkill.

zou wat anders bij stacken bij die test en wat anders nemen als primo en de test wat lager doseren helemaal nergens voor nodig om 1 gr per te zetten of je doet gewoon een test only op 1 gr per week.

ik heb t gevoel dat je beter je best doet om een dikke kuur inelkaar te zetten, dan goed te eten.. en vind het raar dat je een paar kilo maar bent aangekomen met die kuur doseringen die je noemde. ot: een goeie basis kuurtje is test e 500mg/pw, daarmee zal je wel groeien mits je voeding in orde is

beetje jammer dat ie al gekuurd heeft. als ie nu n paar natuurlijke kilo's zou willen pakken (wat waarschijnlijk niet het geval is) zal dat niet meevallen

Test E 750mg 1-12
Primo 500mg 1-10
Dboll 40mg 1-4 ipv oxy

Terug
Naar boven