XXL Nutrition

Zou ik dit wel doen

tripple A

Novice
Waardering
0
Hallo mannen,

Ik heb hulp/advies nodig?!
Ik ben 1.79m en op dit moment 81 kg. Ik ben geen bodybuilder, maar hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik doe aan K1 maar kom maar niet boven de 70 kg als ik aan t trainen ben voor mijn wedstrijden. Ik heb nu een paar maanden rust genomen om wat aan te komen. Ik eet flink en train met gewichten. Heb de 85kg gehaald maar t is voor een groot gedeelte vet!!! Mijn probleem is dus dat ik nou weer een week intensief aan t boxen ben en ik alweer 4 kg kwijt ben. Nu is mij een kuur aangeboden. Ik weet niet of ik dat wel moet doen. Wat raaden jullie mij aan?

Voor wat? Wil je spiermassa winnen zou je er wel naar moeten trainen. Denk dat je met een vechtsport er nog bij het toch lastig zal krijgen om echt massa aan te zetten.

Zou het dus persoonlijk niet doen.

heb je die massa nodig om te vechten ?? denk dat je door je heel intensieve k1 training er niet veel aan gaat hebben dus ik vind het weggegooid geld conclusie niet doen.

Zo te horen train je niet lang genoeg en heb je te weinig verstand van voeding, training en anabolen om een verstandige keus te kunnen maken. Zelfs bodybuilders wordt aangeraden eerst hun natuurlijke grens op te zoeken voordat ze uberhaupt aan anabolen moeten gaan denken.

Hallo mannen,

Ik heb hulp/advies nodig?!
Ik ben 1.79m en op dit moment 81 kg. Ik ben geen bodybuilder, maar hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik doe aan K1 maar kom maar niet boven de 70 kg als ik aan t trainen ben voor mijn wedstrijden. Ik heb nu een paar maanden rust genomen om wat aan te komen. Ik eet flink en train met gewichten. Heb de 85kg gehaald maar t is voor een groot gedeelte vet!!! Mijn probleem is dus dat ik nou weer een week intensief aan t boxen ben en ik alweer 4 kg kwijt ben. Nu is mij een kuur aangeboden. Ik weet niet of ik dat wel moet doen. Wat raaden jullie mij aan?

Sinds wanneer is K1 een sport?
K1 is toch een bepaalde organisatie die vechters uit verschillende sTen(veelal kickboksers) met elkaar laat vechten op K1 regels die veel op de regels van het kickboksen lijken? Maar ik geloof niet dat er een sportschool is die k1 geeft???:p

Anabolen zou ik niet doen, waarom wil je persé een gewichtsklasse hoger? Als je niet daar voor aangelegd bent om 70+ te wegen dan moet je het niet willen tenkoste van alles.

Hmm, beetje tegenstrijdig, waarom zou je in een zwaardere gewichtsklasse willen komen met Kickboxen enz? alleen maar meer kans om flink te ring uitgeslagen te worden!
het was voor mij de sport om juist zo licht mogelijk te zijn en zo des te meer competities te winnen. maar ok, zal wel aan mij liggen dan.

AAS, NEE! 1 conditie training, 2 doet je snelheid/behendigheid niet ten goede, 3ga eerst zelf eens e.e.a. opzoeken watbetreft toepassen AAS enz. AAS voegt totaal geen meerwaarde voor je toe aan de sport, denk dat je er eerder op achteruit gaat.

Sinds wanneer is K1 een sport?
K1 is toch een bepaalde organisatie die vechters uit verschillende sTen(veelal kickboksers) met elkaar laat vechten op K1 regels die veel op de regels van het kickboksen lijken? Maar ik geloof niet dat er een sportschool is die k1 geeft???:p

Anabolen zou ik niet doen, waarom wil je persé een gewichtsklasse hoger? Als je niet daar voor aangelegd bent om 70+ te wegen dan moet je het niet willen tenkoste van alles.

haha nee weet wel zeker dat dat er niet is, deze jongen zal miss mee willen doen. maar ja, wie niet;)

heel vaag, zwaarder willen zijn dan nodig??? was blij dat ik vroeger niet zo zwaar was, was een stuk leuker dan tegen die grote gasten...

heel vaag, zwaarder willen zijn dan nodig??? was blij dat ik vroeger niet zo zwaar was, was een stuk leuker dan tegen die grote gasten...

ja precies, snap het ook niet.
en is hij straks zo zwaar merkt ie dat het dom is wat hij gedaan heeft en niet zomaar meer terug kan, das ff balen :D

Je kunt wel de AS gebruiken om meer tijdelijk meer trainingsvolume te verwerken.
Ook kan je misschien een blijvende krachtwinst boeken.
Je mag de AS dus enkel zien als middel om kwaliteitsmassa te winnen.

Maar erna zou ik toch weer proberen hetzelfde wedstrijdgewicht te benaderen.
1 gewichtscategorie verschil kan ik begrijpen,maar geloof niet dat je door 10 kg te winnen het verschil kunt goedmaken.

Verwacht je dan dat je zoveel gaat afvallen tijdens het trainen?
Hou je voeding op peil tijdens deze intensieve training en je zult
boven de 70 kilo blijven.

Gr

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal voor jullie reacties.

Ik kan mij voorstellen dat veel mensen het niet met mij eens zijn over het zwaarder worden, maar in de gewichtsklasse tot 75 kg zit half nederland en daar wil ik na 5 jaar wel uit. En ja je hebt gelijk K1 is een bond uit Japan die de sport aantrekelijker maakt om naar te kijken en bijna elke sportschool traint nu op deze regels, maar genoeg over dat. Is er dan een goed schema om met voeding en hard trainen toch over de 80 kg heen te komen en te blijven?

Ik zou niet voor spieropbouwende middeltjes gaan als ik een vechter zou zijn, eerder op kracht zodoende kan je je snelheid en conditie behouden. Dus alleen androgene middeltjes.

Ik zou niet voor spieropbouwende middeltjes gaan als ik een vechter zou zijn, eerder op kracht zodoende kan je je snelheid en conditie behouden. Dus alleen androgene middeltjes.

+1, misschien is anavar wat?

of evt mast om je lichaamsamenstelling wat meer richting spier te verschuiven, winny misschien maar dan zit je weer met je gewrichten..

Gaat 10 kg kwaliteitsmassa geen jaren duren ?
Word je niet getest op doping?

Dacht eerder aan halotestin

ik merk aan je mail, dat je geen ervaring hebt in een of in dit geval meerdere gewichtklasse''s hoger te gaan vechten. Ik wel, dat is geen pretje en wil je liever niet, kom je wel achter als de stoten en trappen steeds harder worden.

Tevens hebben sommige anabolen een negatieve uitwerking, zeer snel verzuren vd spieren waardoor condietraning (hard lopen) een crime wordt

Terug
Naar boven