MuscleMeat

Zou je leven leuker zijn...

Als het zou lopen net zoals in die film.. dan wel, voorlopig ga ik het niet proberen :p

haha, ja dat zou inderdaad een wereld van verschil maken:p

No man, anders zouden we het toch wel doen?

Zou wel geniaal zijn, dat wel.

• Topic Starter Topic Starter
No man, anders zouden we het toch wel doen?

Probeer je grappig te zijn, No man? Maar even seriues, het is een film maar de gedachte erachter is enigzins realistisch. Je zou eens moeten weten hoe vaak ik nee tegen dingen zeg, allemaal gemiste kansen:mad: Het is net als positive thinking. What you see is what you can get.

Probeer je grappig te zijn, No man? Maar even seriues, het is een film maar de gedachte erachter is enigzins realistisch. Je zou eens moeten weten hoe vaak ik nee tegen dingen zeg, allemaal gemiste kansen:mad:
Ik zie rol in de poep of laat me in je bek schijten niet echt als een gemiste kans :D

Nee.

Kom je morgen gezellig bij ons eten vroeg de overbejaarde buurman?

[x] Nee
[ ] Ja

Absoluut niet. Ligt er natuurlijk ook aan wat voor vragen/kansen je voorgeschoteld krijgt.

Als een lelijke tokkie met me wil trouwen en ik moet ja zeggen, dan heb ik echt een k*t leven.

als je op iedere kans/vraag die je weg kruist JA zou zeggen?

Ik zou dat '/vraag'-gedeelte weglaten in mijn geval ... maar dan nog is het erg moeilijk op bij iedere kans - op wat voor vlak in het leven dan ook - volmondig 'ja' te zeggen.

Dit vereist nl. veel zelfvertrouwen, positiviteit en zelfkennis ;)

Probeer je grappig te zijn, No man? Maar even seriues, het is een film maar de gedachte erachter is enigzins realistisch. Je zou eens moeten weten hoe vaak ik nee tegen dingen zeg, allemaal gemiste kansen:mad: Het is net als positive thinking. What you see is what you can get.

Je ziet in die film toch ook dat het veel nadelen heeft?

Ja vast, maar het blijft toch vaak "Nee, ik moet trainen/eten/herstellen"

Dat zou bij mij wel een erg groot verschil maken....

Terug
Naar boven