Fitness Seller

zoveelste clen thread..

anoniem22082016

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Hej gasten,
Ben me ff aan het inlezen over clen
De meningen verschillen nogal heb ik gemerkt, de één zegt dat het geen ene ruk voor je doet en de ander zegt weer dat ie droger is..
Anyway, ik zag dat clen gestacked wordt met t3 maar ik vroeg me het volgende af; wat als je clen zou stacken met winny?
Laten we zeggen je wilt gaan cutten, je neemt winny (inject uiteraard) 8weken op mg en daarnaast neem je clen op 0.04mcg of op gevoel en dan 2/3 weken wel en dan 2/3 weken niet.
dus;

winnyinject week 1-8 50 mg eod
clen week 1-3 dosering
week 3-5 stop
week 5-8 dosering

Dbc en Elmo zullen hier ongetwijfeld wel raad mee weten?

Groeten, Hordas

Ik zou clen wel wat hoger pakken dan die 0.04. En met ketotifen kan je het wel langer pakken ook

• Topic Starter Topic Starter
Ja voor de clen was 0.05 van GS de minimale hoeveelheid trouwens, dus het zou dan minimaal 0.05 zijn en verhoogen tot ik de gewenste werking had.
Maar wat denken jullie van het verhaal van het stacken met winny inject?
Ik ga ervan uit dat je door het gebruik van clen buiten het verbranden van vet ook kostbare eiwitten uit je spieren verbrandt, ik denk dat gebruik van wiiny dit enigszins tegengaat.

Die 0,04 mcg zijn mg's en staat dus voor 40mcg.

Dat echte Clen wat voor je doet staat niet ter discussie. Een temperatuurverhoging plus rillen staat gelijk aan meer energie verbruiken.

De dosering heb ik zovaak gepost dus dat zoek je maar op. En idd: 2 weken op 2 weken af of ketotifen er bij nemen.

Voor cutten is Boldenone lekker en wat makkelijk dan winstrol om de dag te prikken.

Greetz

eve een vraag misschien een stomme maja.
is clen net als bv dbol ook gealkaliseerd????

• Topic Starter Topic Starter
stomme vragen bestaan niet toch,
alleen stomme antwoorden :)
clen is naar mijn weten ook gealkaliseerd om de lever te kunnen weerstaan maar is niet zo slecht voor je lever als dboll/oxy.

maar stel je neemt op een dag 0,90mcg op een dag en de half waarde tijd is 36 uur en je neemt de volgende dag weer 0,90mcg zit je dan niet op 1,80??? Gezien de andere nog niet is uitgewerkt.

zijlstra zei:
maar stel je neemt op een dag 0,90mcg op een dag en de half waarde tijd is 36 uur en je neemt de volgende dag weer 0,90mcg zit je dan niet op 1,80??? Gezien de andere nog niet is uitgewerkt.

Nee, je zit dan op 110 ongeveer, aangezien de halfwaardetijd al 24 uur verstreken is. 110 Is binnen enkele uren genormaliseerd tot de 90 mcg die je ingenomen hebt.

Terug
Naar boven