XXL Nutrition

Zoveelste gyno topic

tsjerno187

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m77
Hallo, ik zit met een soort lichte gyno (staand niet zichtbaar alleen als ik in elkaar gezakt zit of lig op mn zij)

Nu heb ik letro al gebruikt zo'n 100 tabs 2.5mg maar krijg t niet weg.
Wat ik wel merk is dat als ik een paar dagen nolva neem met aromasin het totaal niet zichtbaar meer is.. (40/20)

Zodra ik een dag of 2 niks neem word het weer wat beter zichtbaar

Komt dit gewoon Door t tijdelijke lage oestrogeen?
Of is er nog hoop met nolva alleen?

Mvg

Edit: excuus zit in t verkeerde sub forum!

Laatst bewerkt:
heb je niet gewoon last van puffy nips

• Topic Starter Topic Starter
Zitten wel degelijk meerdere knobbeltjes achter mn tepel

40mg nolva is teveel. Het is in bepaalde gevallen wel met nolva weg te krijgen, maar dan moet je het enige tijd nemen. En er bestaat de kans dat het niet werkt of gewoon terug komt. Hangt van de oorzaak van je gyno af.

Oke en hoe lang zou dat ongeveer zijn dan?
Heb t al een aardige tijd.. vond t alleen vreemd dat t minder werd als ik nolva nam voor een paar dagen en t zowat gelijk weer terugkwam.. kan ook zijn dat alleen de puffyness minder word op nolva

Oke en hoe lang zou dat ongeveer zijn dan?
Heb t al een aardige tijd.. vond t alleen vreemd dat t minder werd als ik nolva nam voor een paar dagen en t zowat gelijk weer terugkwam.. kan ook zijn dat alleen de puffyness minder word op nolva

Minimum 1 maand op 10mg/dag zou ik nemen, kan zijn dat langer nodig is. Je moet wel zeker zijn dat het je klier is omdat anti-oestrogenen vochtopslag verminderen en dus de tepels minder puffy laten lijken als dat het geval is.

Hier een foto van liggende toestand
Het is meet de plooi waarin mn huid valt Door die kleine knobbeltjes achter mn tepel denk ik

Zal morgen eens kijken voor een staande als je er wat aan hebt iig.

Wil graag weer kuren maar zoals t er nu uitziet weet ik t nog zo net niet

20160220_230556.jpg

Lijkt me eerder vet/vocht ipv gyno.

Terug
Naar boven