XXL Nutrition

Zoveelste vraag over eerste kuur?

philippe_no

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Wat denk jij dan dat een goede combo is om een kilootje of 4à5 te winnen maar toch droge harde massa?
Mijn stats:
*geen kuurverleden
* 1m83, 78kg, 4 jaar trainen, aangepaste voeding

ps: volgens electronische vetpercentagemeter heb ik maar 7.8% maar weet dat dit niet klopt. Ik heb precies een klein mini vetlaagje over heel mijn lijf hangen en hoop dit op deze manier ook helemaal weg te krijgen....

Is dit een goede mogelijke oplossing:
week 1 - 8: 400 ml primo
week 3-8: winstrol tabs 50 mg/dag
+ nakuur
Of zou ik met deze kuur zelfs helemaal geen libido-kick krijgen?

Alvast bedankt

Als je nog nooit gekuurd hebt zal je die 4 a 5 kilo ook wel met alleen winstrol pakken hoor.

Vet kwijtraken doe je door minder te eten, cardio en evt. een fatburner, niet met een anabole kuur, tijdens een kuur moet je goed eten.

philippe_no zei:
Wat denk jij dan dat een goede combo is om een kilootje of 4à5 te winnen maar toch droge harde massa?
Mijn stats:
*geen kuurverleden
* 1m83, 78kg, 4 jaar trainen, aangepaste voeding

ps: volgens electronische vetpercentagemeter heb ik maar 7.8% maar weet dat dit niet klopt. Ik heb precies een klein mini vetlaagje over heel mijn lijf hangen en hoop dit op deze manier ook helemaal weg te krijgen....

Is dit een goede mogelijke oplossing:
week 1 - 8: 400 ml primo
week 3-8: winstrol tabs 50 mg/dag
+ nakuur
Of zou ik met deze kuur zelfs helemaal geen libido-kick krijgen?

Alvast bedankt
holy hell jij bent millionair...400ml primos:D tikfoutje
dr zijn wat mensen hier op het board die het wel een goede combi vinden die winny+primo...zelf nooit gepronbeerd...

• Topic Starter Topic Starter
*ja bedoelde dus wel degelijk 4 ml
* ik ga mss geen vet verliezen maar mss toch wel wat harder lijken, of niet soms?

ja harder lijken gaat zeker goed komen vanwege de DHT, mits je al op een wat lager percentage zit natuurlijk

philippe_no zei:
*ja bedoelde dus wel degelijk 4 ml
* ik ga mss geen vet verliezen maar mss toch wel wat harder lijken, of niet soms?
Absoluut..

Ik vind het een goede combo. Een paar kilo's ga je zeker winnen hiermee.

Persoonlijk zou ik geen 50mg winstrol nemen per dag als het de eerste keer is. 25-30mg per dag zou je ook goed mee weg komen.

goeie combi als eerste kuurtje, ik zo de winstrol inderdaad op 30 mg houden, is genoeg!Een kilo of 5 moet zeker haalbaar zijn!

(houdt wel ff in de gedachten dat primo + winny niet lief zijn voor je prostaat en je hoofdhaar...)

Nakuur is wel nodig. Primo is behoorlijk androgeen. Gewoon nolvadex als nakuur gebruiken.

Waarrrrr is de test geble-heven?

Kuren zonder test is een enorme kans laten liggen om de steroiden die je gebruikt, optimaal te laten functioneren. Benzine + olie maken een motor lopen als een trein, bij gemis van 1 van deze 2 haal je nooit ales eruit wat erin zit.

DBC01 zei:
Waarrrrr is de test geble-heven?

Kuren zonder test is een enorme kans laten liggen om de steroiden die je gebruikt, optimaal te laten functioneren. Benzine + olie maken een motor lopen als een trein, bij gemis van 1 van deze 2 haal je nooit ales eruit wat erin zit.

ik zou ook voor te beginnen inderdaad wat test erbij pakken... is naar mijn mening gewoon de basis van een goeie kuur... pak je gewoon nog femera of liquidex erbij zodat je niet veel vocht/vet aanzet... resultaat goeie kwaliteits massa... :D

oke een beetje tegengas.....

k wil niet lopen ouwebeppen, maaaaar....

Is niet altijd zoiets geweest hier als: begin pas aan AAS als je er aan toe bent?
Trainingsjaren zeggen imo niet echt veel. Je bent 1 cm kleiner als ik en goed 5 kg lichter..... (je BF ligt misschien heel iets lager.) Niet bepaald indrukwekkend, ik ben ook pas 2 maanden bezig....
Nu kan het zijn dat je als schrillie van 55 kg bent begonnen, maar toch... k weet het niet hoor. Eigenlijk had ik dit gister al willen posten, maar om reacties te vermijden toch niet gedaan... Maar **** it, dit is hoe IK er over denk. Wat JIJ er mee doet (of iemand anders) moet je lekker helemaal zelf weten, we leven in een vrij land.
Overtuig me van mn ongelijk en ik zal de post verwijderen.

hey kerel, ik snap je standpunt maar met 7,8% vet icm met 78 kilo en zijn lengte ziet hij er beter uit dan mij kan je vertellen en ik zit in mijn derde kuur dus tsja.... zegt niet zo heel veel vind ik

ik ben bijvoorbeeld 1.85 m, 83 kilo en 12 % vet dus ja wat is wijsheid? en geloof mij de grote drie zijn bij mij echt wel oke.

stats lijken niet echt indrukwekkend en is feitelijk ook wel zo maar ik zie toch duidelijk verschil tussen mijn fysiek en de gemiddelde jongens in de gym

Latin spirit zei:
hey kerel, ik snap je standpunt maar met 7,8% vet icm met 78 kilo en zijn lengte ziet hij er beter uit dan mij kan je vertellen en ik zit in mijn derde kuur dus tsja.... zegt niet zo heel veel vind ik

ik ben bijvoorbeeld 1.85 m, 83 kilo en 12 % vet dus ja wat is wijsheid? en geloof mij de grote drie zijn bij mij echt wel oke.

stats lijken niet echt indrukwekkend en is feitelijk ook wel zo maar ik zie toch duidelijk verschil tussen mijn fysiek en de gemiddelde jongens in de gym

a. ben ik blij dat ik niet direct afgebrand word, thnx :D
b. Ook jouw standpunt snap ik. Wat de TS doet is geheel zijn zaak. (en een ieder die zich tot AS willen wenden) Ik zuip me nog wel eens de kloten vol en steek ook nog wel eens een jointje op. Zolang mn school en werk er maar niet onder lijden. Dus ik zal niet meer zeggen dat je geen AS moet gebruiken omdat het slecht voor je is...
maar een beetje tegengas in deze is denk ik ook niet verkeerd. k heb de indruk dat AS veelal worden gebruikt om de groei te versnellen (itt tot het overwinnen van genetische plateaus). Een kwestie van geduld dus. K denk dat de TS door gigantisch te gaan eten ook wel aan de 90 kg gaat komen, het duurt alleen (veel) langer...

a. natuurlijk niet, wat mij betreft mag je gewoon zeggen wat je wilt zolang het met respect gebeurt ;)
b. kijk en dat zijn dus zaken wat ik absoluut niet, niet roken, niet drinken enz. ik vind als je gaat kuren moet alles al geruime tijd 100% zijn, doe je dat niet dan zet je je gezondheid onnodig op het spel. buiten dat heb ik me genen niet mee, desalniettemin ben ik eerlijk genoeg om te zeggen dat ik veel te vroeg met kuren ben begonnen puur uit ongeduldigheid en dat heb ik ook nooit onder stoelen of banken gestoken. en dat is waar de meeste mensen de fout idd mee ingaan

Kijk kerel toen ik begon woog ik iets van een 64kg met dezelfde lengte. D.w.z. 14 kg erbij, dit is toch geen slechte prestatie denk ik. Ik heb wel wa&t boven de 80 gewogen mar dan zat mijn vet% hoger...

Reactie op toevoeging van de test:
Ik wil niet te veel massa aanzetten, dus lijkt de toevoeging van de test geen nut te hebben want dan ga ik dingen berieken die ik niet wil of zie ik dat verkeerd?????????

builderB zei:
oke een beetje tegengas.....

k wil niet lopen ouwebeppen, maaaaar....

Is niet altijd zoiets geweest hier als: begin pas aan AAS als je er aan toe bent?
Trainingsjaren zeggen imo niet echt veel. Je bent 1 cm kleiner als ik en goed 5 kg lichter..... (je BF ligt misschien heel iets lager.) Niet bepaald indrukwekkend, ik ben ook pas 2 maanden bezig....
Nu kan het zijn dat je als schrillie van 55 kg bent begonnen, maar toch... k weet het niet hoor. Eigenlijk had ik dit gister al willen posten, maar om reacties te vermijden toch niet gedaan... Maar **** it, dit is hoe IK er over denk. Wat JIJ er mee doet (of iemand anders) moet je lekker helemaal zelf weten, we leven in een vrij land.
Overtuig me van mn ongelijk en ik zal de post verwijderen.
Ik ken iemand van pak'm beet 1,75 en vet% van zeker onder de 8%. Die weegt 74 kilo.. Als je deze stats ziet denk jij dus mwa... maar dat is een beest om te zien en zou je zo het podium op schoppen!!

Thanatos zei:
Ik ken iemand van pak'm beet 1,75 en vet% van zeker onder de 8%. Die weegt 74 kilo.. Als je deze stats ziet denk jij dus mwa... maar dat is een beest om te zien en zou je zo het podium op schoppen!!

Precies, stats zeggen niet alles ;)

Terug
Naar boven