AndroidHealthClinic

Zowaar tijdschrift gekocht

lees je normaal niet? :D

niet alleen plaatjes kijken he ouwe gay

P-magazine all the way

helft reclame die bladen zeker?

Je merkt dat je traag leest :)

Heb ook eens zo'n ding gekocht..

Na het 3e artikel 'hoe krijg je een grotere biceps in 14 dagen' heb ik 'm in de prullenbak geflikkerd.

Heb ook eens zo'n ding gekocht..

Na het 3e artikel 'hoe krijg je een grotere biceps in 14 dagen' heb ik 'm in de prullenbak geflikkerd.

haha ik heb hem de eerste 5 jaar als bijbel gebruikt :( toen had ik nog geen internet.

Ik vind de Sport & Fitness wat beter.

• Topic Starter Topic Starter
eerste indruk:

Het valt niet tegen. ja enorm veel reclame (in godsname;..hoeveel verschillende supplementen zijn er?)....maar het tijdschrift telt ook 150 blz.

Er staan veel interessante artikels in vind ik. Goede uitleg en info.

En voor 4,50 euro is het zeker niet duur

Al die bladen herhalen zich zelf steeds, hoevaak kun je nu eigenlijk nog schrijven hoe je een bepaalde spiergroep moet trainen?
Op een gegeven moment is daar alles wel een keer over gezegd.

Zelfde laken een pak met PC bladen, elke keer kom je weer dezelfde artikelen tegen.

hoe ruim ik mijn register op, haal meer uit je Windows XP etc. etc.

wrm komen ze niet met een anabolica blad? heb ik iets nieuws te lezen als ik op de pot zit te schijten iets anders dan films aankruizen die je toch niet gaat zien.

wrm komen ze niet met een anabolica blad? heb ik iets nieuws te lezen als ik op de pot zit te schijten iets anders dan films aankruizen die je toch niet gaat zien.

In Muscular Development schrijven ze vaak artikels over AAS. In mijn vorige stond er iets over de 50ste verjaardag van dianabol, zijn geschiedenis, werking, samenstelling etc.

Nadelen: Het is in het Engels en niet overal te vinden, ook vrij duur (+-10 euro maar wel +250 blz)

Terug
Naar boven