El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daarom worden 12jarigen sl*tten en 14jarigen zwanger de maatschappij doet er alles aan op coïtusuele voorlichting te geven en wat doen kinderen ze willen het tegenovergestelde doen .Jopie zei:Er zijn toch gasten geweest die die meiden gedoet hebben.
ZIjn die niet opgepakt??

ramonovietsj zei:Donder toch op. Ouders schuiven steeds vaker hun verantwoordelijkheden naar de overheid. Zelf coïtusuele voorlichting geven is een must tijdens de opvoeding, net zoals het bijbrengen van normen en waarden.
Dadelijk doen die aanstaande kinderen van hun het ook. Voor je 25ste oma worden-X- zei:Waarschijnlijk waren die gastjes zelf nog maar 10 jaar.......![]()
, dat is pas leven.Zo haal je het guiness book of records ja.FireStarter zei:Dadelijk doen die aanstaande kinderen van hun het ook. Voor je 25ste oma worden, dat is pas leven.
?
? Engeland is een achtergesteld boerendorp heb ik soms het idee. Mensen denken echt dat je niet zwanger wordt als je alcohol drinkt voor of na de daad, of even op en neer springt.Ja inderdaad, het slaat echt nergens op, wat ze zegt...ramonovietsj zei:quote: Mrs Atkins told the Sunday Mercury: "I don't care what people say about me. I blame the schools - coïtus education for young girls should be better."
Donder toch op. Ouders schuiven steeds vaker hun verantwoordelijkheden naar de overheid. Zelf coïtusuele voorlichting geven is een must tijdens de opvoeding, net zoals het bijbrengen van normen en waarden.
Purple zei:Zo dat is een vruchtbaar gezin.
De moeder weet blijkbaar niet waar haar verantwoordelijkheid ligt als ze de verantwoordelijkheid bij de school neerlegt.
Jizza zei:Hier ben ik het helemaal mee eens! Het is tegenwoordig te makkelijk voor ouders om hun verantwoordelijkheden te negeren en als het dan fout gaat hun vingertje naar iemand anders te wijzen.
Ophoeren met dat gezeik, wordt je kind op haar 12e al platgedoet, kijk dan eerst naar jezelf wat er mis is gegaan. Zit je kind van 16 op de Glenn Mills-school, wijs dan eerst met het vingertje naar jezelf.
Schouders ophalen en schuld afschuiven kan iedereen.

FireStarter zei:
Purple zei:

vandaag nog een 13-jarig grietje opgepakt voor winkeldiefstal, had pauze van school en dacht de winkel leeg te jatten. even de familie erbij laten komen, toen was ze ineens heel zielig etc. 

ik wil je baas spreken