MuscleMeat

Zusjes van 12, 14 en 16 bevallen van kinderen

Zusjes van 12, 14 en 16

Is wat ik zag, ik hoopte zo dat het in het geile hanenhok zou staan :(

• Topic Starter Topic Starter
Misschien komt er nog een dramareeks van: 'De bevruchting van...' :D

pfffff het is gewoon de industrie die kinderen zo maakt .

gisteren zag ik een kinderprogramma op tv een tekenfilm waar een eend een maagdelijk paard wou nemen en dat voor jonge kijkers .

dan op het nickalodion festival pimps zijn cool , als je 'lekker ding' zegt tegen ene meisje vind ze je leuk :eek: daarom worden 12jarigen sl*tten en 14jarigen zwanger de maatschappij doet er alles aan op coïtusuele voorlichting te geven en wat doen kinderen ze willen het tegenovergestelde doen .

als ik geil ding of lekker ding tegen mijn chick moest zeggen als ik haar voor de eerste keer leerde kennen had ik een pimp slap op mijn bek gekregen

quote: Mrs Atkins told the Sunday Mercury: "I don't care what people say about me. I blame the schools - coïtus education for young girls should be better."

Donder toch op. Ouders schuiven steeds vaker hun verantwoordelijkheden naar de overheid. Zelf coïtusuele voorlichting geven is een must tijdens de opvoeding, net zoals het bijbrengen van normen en waarden.

Er zijn toch gasten geweest die die meiden gedoet hebben. :thumbs:
ZIjn die niet opgepakt??

ramonovietsj zei:
Donder toch op. Ouders schuiven steeds vaker hun verantwoordelijkheden naar de overheid. Zelf coïtusuele voorlichting geven is een must tijdens de opvoeding, net zoals het bijbrengen van normen en waarden.

Hier ben ik het helemaal mee eens! Het is tegenwoordig te makkelijk voor ouders om hun verantwoordelijkheden te negeren en als het dan fout gaat hun vingertje naar iemand anders te wijzen.
Ophoeren met dat gezeik, wordt je kind op haar 12e al platgedoet, kijk dan eerst naar jezelf wat er mis is gegaan. Zit je kind van 16 op de Glenn Mills-school, wijs dan eerst met het vingertje naar jezelf.
Schouders ophalen en schuld afschuiven kan iedereen.

WTF????

Their mother Julie Atkins, 38, who said the girls were too young and had ruined their lives, blamed schools for providing poor quality coïtus education.

Ja he???? Engeland is een achtergesteld boerendorp heb ik soms het idee. Mensen denken echt dat je niet zwanger wordt als je alcohol drinkt voor of na de daad, of even op en neer springt.
En dan hebben de scholen het gedaan. (het is natuurlijk zo dat het niet anders kan dan dat daar ook te kort wordt geschoten maar toch) heeel apart hoor....

Achterlijk wijf

Zo dat is een vruchtbaar gezin.

De moeder weet blijkbaar niet waar haar verantwoordelijkheid ligt als ze de verantwoordelijkheid bij de school neerlegt.

ramonovietsj zei:
quote: Mrs Atkins told the Sunday Mercury: "I don't care what people say about me. I blame the schools - coïtus education for young girls should be better."

Ja inderdaad, het slaat echt nergens op, wat ze zegt...

Strax word bekend gemaakt dat de nieuwe vriend van mams de pappie is van de drie kindertjes met kinderen!

Jizza zei:
Hier ben ik het helemaal mee eens! Het is tegenwoordig te makkelijk voor ouders om hun verantwoordelijkheden te negeren en als het dan fout gaat hun vingertje naar iemand anders te wijzen.
Ophoeren met dat gezeik, wordt je kind op haar 12e al platgedoet, kijk dan eerst naar jezelf wat er mis is gegaan. Zit je kind van 16 op de Glenn Mills-school, wijs dan eerst met het vingertje naar jezelf.
Schouders ophalen en schuld afschuiven kan iedereen.

ik sluit me hierbij ook volledig aan!
het begint al van jongs af aan papa en mama zijn hard aan het werk en het king is uitgeleverd aan de kinderopvang! en hoe vaak laten ze hun ouders wel niet oppassen tegenwoordig of andere famillie leden! t egek voor woorden!

wanneer je een kind neemt zul je moeten inzien dat er dingen gan veranderen en je zal 24uur paraat moeten staan voor die kleine donderstralen! En alleen op deze wijze ben je als ouder in staat om een goeie opvoeding te geven en het kind voldoende normen en waarden te leren! :rolleyes:

hitsige familie :roflol:

Purple zei:
En maar afvragen waarom kinderen er zo vroeg bij zijn...

Teddybeertjes
:roflol:

maar idd schandalig:( vandaag nog een 13-jarig grietje opgepakt voor winkeldiefstal, had pauze van school en dacht de winkel leeg te jatten. even de familie erbij laten komen, toen was ze ineens heel zielig etc.

maar hoe vaak ist niet zo dat ouders de aanhouder aansprakelijk stellen voor de eestelijke schade van het kind:cool:

uw kind loopt te jatten meneer.

kijk toch eens hoe ze geschrokken is, je laat zo'n kind toch gewoon met rust:mad:

ja hoor meneer, over 5 jaar neemt ze een overdosis, heeft u er ook geen last meer van

:mad: :mad: :mad: ik wil je baas spreken

helaas meneer ik ben leidinggevende in functie. . . .

hoop gescheld en ouders nemen kind mee.

zieke lui af en toe:sad:

Terug
Naar boven