MuscleMeat

zwaar kuur voorstel

immortal

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
95kg
Vetpercentage
11%
Week 1-10 Test enanthate 500-750mg per week
Week 1-10 Bold 500mg per week
Week 8-11 winstrol tablets
Week 11-18 Test prop 100mg om de dag
Week 11-18 Trenbolone acetate 75mg om de dag
Week 11-18 Masteron propionate 100mg om de dag
Nakuur volgt startend vanaf week 19.

nu twijfel ik om de bold om te wisselen met tren ena..
wat is jullie mening hierover

Ja kan je doen. Bold op 10 weken is vrij kort. En vrij mild. Tren er in en gaan. Vind zelf alleen 8 weken korte ester lang. Miss 6 weken van maken.

aan de andere kant heb je de 2e helft van de kuur al tren ik zou mischien beginnen met tren en dan bold op het einde om wat uit te harden al wil je zeker op het einde alleen korte esters?

aan de andere kant heb je de 2e helft van de kuur al tren ik zou mischien beginnen met tren en dan bold op het einde om wat uit te harden al wil je zeker op het einde alleen korte esters?
uitharden met bold ??en dan ook nog eens in 10 weken,haha
nee man lekker gewoon met de tren e beginnen tot week 10 en dan 4 weken de korte esters,is lang zat en geloof mij hier ga je ongelooflijk mee knallen.
ik heb het als een na laatste kuur gedaan alleen dan zonder de winny
is mij echt super goed bevallen.
topgains,supermooie spiegel

Geen advies, je bent nog geen 21.

Geen advies, je bent nog geen 21.

En dan ook nog eens zo'n zwaar voorstel...
18 weken tren... Ik zou het het niet volhouden!!!
En ik zou het ook zeker nooit zo doen...
Waarom winny midden in je kuur?
Ik zou het helemaal anders doen...maar goed...als je 20 bent zou ik het nog helemaal niet doen...
Wat wil je eigenlijk...wat is je kuur verleden?

zou dan graag de achtergrond willen weten waarvoor deze kuur.

500mg Test e en 600mg primo volstaat waarschijnlijk wel.

Week 11 tot 18 tren geloof ik.

Zou de bold vervangen door ultradrive was er aangenaam door verrast is wel eod of anders 3 x per week zetten

Week 1-10 Test enanthate 500-750mg per week
Week 1-10 Bold 500mg per week
Week 8-11 winstrol tablets
Week 11-18 Test prop 100mg om de dag
Week 11-18 Trenbolone acetate 75mg om de dag
Week 11-18 Masteron propionate 100mg om de dag
Nakuur volgt startend vanaf week 19.

nu twijfel ik om de bold om te wisselen met tren ena..
wat is jullie mening hierover

Bold tot week 16 door laten lopen. Begint ongeveer pas bij week 10 goed zn werk te doen. Is vrij mild en laag gedoseert dus kan wel mee lopen met de rest. En anders gewoon weglaten. 10 weken voegt niks toe iig.

---------- Post toegevoegd Wed 28 Sep 2011 om 23:08 ----------

zou ik dit ook kunnen doen als eerste kuur? Ik lees steeds beginkuur is 500 mg test. Maar dat ziet er zo p*ssy uit vergeleken met dit.

denk niet dat het zijn eerste kuur is... 500 test p-w als eerste kuur is prima!

zou ik dit ook kunnen doen als eerste kuur? Ik lees steeds beginkuur is 500 mg test. Maar dat ziet er zo p*ssy uit vergeleken met dit.

Ja als je tot die tijd altijd je bord leeg eet en ja ook je groentjes en korstjes mag je na 1460 keer slapen eens denken om een kuurtje te doen.

Een 20 jarige die wil kuren als een pro, en vervolgens een 16 jarige die vraagt of hij dat ook als eerste kuur kan doen. En natuurlijk word er gewoon advies gegeven!

Alleen op DBB dit............ Diepe zucht.

Tja hier ben ik vanaf gestapt. Beter goed advies, dan geen advies. Kuren doen ze toch wel! ;-)

bold vervangen door primo op 400 voor min 12 weken en je winny aan het eind !

ga je voor primo, dan mast skippen. Of mast enathaat vanaf het begin tot eind of overloop op korte ester.
Hij zal wel een reden voor bold hebben, snap dat overigens niet waarom er gehamert word op primo de gehele rit.

Tren op 200 vind ik een betere optie als primo op 400. Het is immers een zwaar kuurvoorstel?

Terug
Naar boven