MuscleMeat

Zwaar onder de indruk van deze film!

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
"You think you know who you are. You have no idea."

Wát een indruk maakt deze film op je! Vandaag gezien en het is een waarlijk meesterwerkje dat de sociale problemen van vandaag de dag in beeld brengt.
Mensen met vooroordelen, allochtonen die de taal niet machtig zijn, racisme, mensen die geen tijd voor elkaar hebben, disrespect...

Een aantal dingen waren voor mij als portier erg herkenbaar; zaken als spraakverwarringen die leiden tot conflicten. Wat een schitterende film, petje af.

Tevens een dikke 8,6 op IMDB!

Crash is zwaar aan te raden en hier te downloaden in .avi-formaat, 700MB/113 min. en met ondertiteling.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die ga ik zeker eens bekijken. bedankt voor de tip!

Lijkt me een leuke en boeiende film, altijd leuk om iets te kijken dat niet gelijk 13 in een dozijn is.

en don cheadle: een van men favo acteurs :)

sow, nu al klaar, gemiddeld op 450kb/s

Bedankt man, ben 'm nu aant downloaden.

20 minuutjes dan is ie binnen.

580 kb/s

Onderiteling doet het bij mij niet lijkt het.. hoe stel je dat in?

• Topic Starter Topic Starter
Al eerder deden dingen het bij jou niet, ik denk dat het beter is als je overstapt naar BS Player daar werken de meesten mee. Makkelijk configureerbaar ook met ondertiteling.

DBC01 zei:
Al eerder deden dingen het bij jou niet, ik denk dat het beter is als je overstapt naar BS Player daar werken de meesten mee. Makkelijk configureerbaar ook met ondertiteling.

Bij mij speelt het .avi bestand af met windows media player. heb dat .srt bestandje ook gedownload.
BS Player zei je? Hoe kan ik daar aankomen?

Ik zet m wel om naar dvd formaat met de ondertiteling erbij. Duurt wel een halve dag ongeveer, maar ja....is stukje prettiger kijken.

Idd goede film BCD!

tx voor de link, erg tof! Hij is aan het downen, gaat lekker vlot @ 450 kb/s

Wat een perfect programma dat BS Player! Dankje!!

330 kb/s :)

nice DB!

Bugger, vroeger deden mijn downloads het wel ubersnel bij jouw server... Maar nu haal ik een crappy 39kb/sec
K*tchello.

Anywayz, Thx :D

• Topic Starter Topic Starter
Chello is vragen om problemen. De server kan tot 25mb/sec aan...

ik heb ook chello
chello sucks :D
raad es ff wat anders aan dan.. mn geheime tovergrot bevindt zich in amsterdam

Leviathan zei:
Ik zet m wel om naar dvd formaat met de ondertiteling erbij. Duurt wel een halve dag ongeveer, maar ja....is stukje prettiger kijken.

Of je haalt de dvd van usenet af, met menuutje erbij, dolby digital, ondertiteling in 2 uurtjes. :eyebrow:

Terug
Naar boven